Nuffnang

Wednesday, October 29, 2014

Perghhh Kekejaman pengasuh terbongkar

  • Kekejaman pengasuh terbongkar
 1 / 1 
TINDAKAN kejam seorang pengasuh di Amerika Syarikat yang diberi tanggungjawab untuk menjaga empat kanak-kanak terbongkar selepas seorang daripada mereka mendedahkan perkara itu kepada ibu mereka.

Ketika kejadian itu, Dana Cash, 34, dari Yucaipa, Los Angeles, California diupah oleh seorang wanita yang enggan identitinya didedahkan kepada umum.

Menurut wanita itu, dia telah memeriksa rekod suspek di laman care.com sebelum memberi kepercayaan kepadanya untuk menjaga keempat-empat anaknya termasuk sepasang kembar lapor Daily Mail.

"Dia melayan anak saya dengan baik sepanjang tempoh percubaan yang kami berikan," katanya lagi.

Bagaimanapun, wanita itu terkejut selepas anak sulungnya mengadu tentang perbuatan Cash terhadap adik kembarnya yang berumur 12 bulan.

"Saya cuba untuk mengumpulkan bukti dengan cara melihat semula rakaman video daripada kamera litar tertutup (CCTV). Dia bertindak kasar dengan si kembar  termasuk memasukkan tangannya ke dalam mulut salah seorang daripada mereka dengan ganas," jelasnya.

Susulan daripada insiden itu, Cash telah diberkas oleh Syerif San Bernardino pada 2 Oktober lalu selepas disyaki melakukan penderaan ke atas kanak-kanak, namun dia dibebaskan dengan ikat jamin.

Pihak berkuasa memaklumkan kes tersebut masih dalam siasatan.

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung