Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Sunday, January 25, 2015

Kisah Sebenar Disebalik Kejelitaan Dan Keayuan Wajah Gadis Kemboja


Kisah Sebenar Disebalik Kejelitaan Dan Keayuan Wajah Gadis Kemboja

Ini adalah sebuah kisah benar yang diceritkan kepada penulis oleh seorang guru wanita,anda baca,hayati dan mungkin boleh ambil manfaat dari cerita benar dibawah.

Bismillahirrahmanirrahim… Baiklah sini saya nak cerita sikit pasal rahsia kecantikan wanita-wanita Kemboja. Ditakdirkan oleh Allah swt pada satu hari saya kenal satu keluarga yang berasal dari Kemboja. Mereka sudah lama menetap di Malaysia dengan melakukan bermacam-macam perniagaan termasuk menjual pakaian.
awek kemboja
Selepas melihat gelagat wanita-wanita mereka. Lalu terlintas dihati, cantik sungguh wanita-wanita mereka walaupun sudah berumur.
Tanpa segan silu saya terus bertaya Kenapa kulit muka makcik-makcik Kemboja ini cantik-cantik yer?salah seorang makcik ketawa dan menjawab Sebab orang Kemboja suka amalkan memakan herba. Jika nak kulit cantik kena makan herba asli, jika sakit pun amalkan makan herba.. insya Allah sihat dan cantik.
Makcik Kemboja yang brumur lingkungan 50 tahun ini terangkan lagi Jika nak kulit muka nampak cantik, halus, putih dan bercahaya pun kena pakai krim muka herba.
Dengan murah hati dia berikan pada saya satu krim muka herba yang diproses sendiri untuk kegunaan sendiri. Hanya di dalam bekas yang agak “simple” kelihatan seperti bekas ubat kudis yang kita boleh dapat di hospital.
c

a
b
Krim Herba Kemboja dengan wajah baru.
Subhanallah… dengan izin Allah hari pertama guna jerawat di muka saya mula mengecut dan sehingga ke hari ketiga guna kulit muka saya dah mula licin kerana jeragat-jeragat sudah mula hilang. Saya mula jadi yakin dan bersemangat pakai kerana kulit muka yang kusam dan tak berseri langsung dipuji suami muka awak makin berseri dan makin putih sehingga MENAMPAKKAN URAT-URAT HIJAU DI DAHI, awak pakai produk apa?
Saya jawab ringkas “alahh.. saya pakai Krim Herba yang akak Kemboja tu  bagi saja… pakai malam sebelum tidur. Suami hanya senyum.
Setelah 2 minggu guna, saya syorkan pada adik perempuan saya yang kini sedang menuntut di SBP Kuala Pilah. Memang adik beradik dalam keluarga saya majoriti muka berjerawat. Mungkin faktor keturunan kot. Wallahuaklam…
Apapun setelah 2 minggu tak berjumpa dengan adik perempuan saya, sangat mengejutkan muka dia yang penuh jerawat sudah kering dan hanya tinggal kesan-kesan hitam, mungkin tunggu sedikit masa sahaja lagi untuk hilang kesemuanya dan menampakkan perubahan kulit menjadi putih. Subhanallah…
Sebelum ini saya sudah banyak menghabiskan duit dengan menggunakan bermacam-macam jenis krim berjenama. Tapi kalu dah berbelas tahun guna bermacam-macam krim dan dalam masa yang sama rasa kulit pun masih tak beri kerjasama. So maintain tahap itu saja. Last-last dapat juga krim muka herba dari Kemboja yang tak disangka-sangka datang-nya. Ini semua dengan izin Allah swt.
Sehari sekali saja pakai, kulit dah rasa selesa, sapu bedak pun rasa rata. Alhamdulillah mungkin kulit saya serasi dengan Krim Kemboja ini. Ermm! siapa yang mengalami masalah kulit kusam, jerawat dan berjeragat, taulah macam mana rasa stress bila tengok muka sendiri.
So far Alhamdulillah saya sangat berpuas hati dengan hasil pemakaian Krim Kemboja ini. Muka kira dah nak settle, nak-nak orang malas make up macam saya. Ekeke..! Kalau dapat kulit muka yang tak kusam bersyukur sangat pada Allah.
So, kalau ada sahabat-sahabat yang mempunyai masalah kulit muka sama seperti saya, tetapi masih tidak terjumpa mana-mana krim muka yang sesuai. Bolehlah cuba Krim dari Kemboja yang sangat mujarab ini. Boleh hubungi Puan Sulaihah sekarang di talian 011-15732984  untuk mendapatkannya…
Saya bagi harga special dengan ikhlas niat nak menolong kerana Allah swt. Bukan nak berniaga semata-mata. Dibawah ni saya ada bagi sedikit respon dari sahabat semua yang telah menggunakan Krim Herba Kemboja.. Semoga manfaat.. wallahuaklam…
TESTIMONI KRIM HERBA KEMBOJA 1
TESTIMONI KRIM HERBA KEMBOJA 2
Post a Comment

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung