Nuffnang

Wednesday, April 26, 2017

Perghhh Dahsyatt !!! Lelaki gantung bayi, diri sendiri di FB Live

Lelaki gantung bayi, diri sendiri di FB Live
Lelaki gantung bayi, diri sendiri di FB Live
Seorang lelaki merakam perbuatannya membunuh diri dan anaknya melalui Facebook Live.
BANGKOK - THAILAND. Seorang lelaki bertindak merakam perbuatannya membunuh anak serta diri sendiri melalui  FB Live, lapor AFP
Polis di pulau peranginan selatan itu berkata, pihak polis dimaklumkan berhubung video berkenaan oleh rakan-rakan lelaki itu dan bergegas ke hotel terbiar berhampiran lapangan terbang antarabangsa pada petang Isnin.
"Mereka telah mati ketika saya tiba di sana," kata Leftenan Jullaus Suvannin, individu pertama yang tiba di tempat kejadian memberitahu AFP.
Menurut Jullaus, telefon pintar lelaki berkenaan turut ditemui disandar pada dinding.
Polis berkata, mereka percaya lelaki berkenaan telah bertengkar dengan ibu kanak-kanak yang berusia 11 bulan itu sebelum bertindak menggantung diri sendiri serta anak perempuannya.
Saluran 3 menyiarkan rakaman ibu bayi berkenaan dilihat bersama ahli keluarga menuntut kedua-dua mayat di hospital tempatan pada Selasa.
Facebook tidak dapat dihubungi untuk mendapatkan komen berhubung insiden berkenaan.
Pemilik Facebook, Mark Zuckerberg sebelum ini berikrar untuk memastikan rangkaian sosial terkemuka dunia itu tidak digunakan untuk menyebarkan perbuatan mengerikan seperti pembunuhan dan bunuh diri.
Sementara itu, Gabenor Phuket menggesa rakyat Thailand supaya tidak berkongsi rakaman pembunuhan berdurasi empat minit tersebut yang masih boleh didapati di rangkaian sosial pada Selasa

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung