Nuffnang

Tuesday, July 17, 2018

Perghh Gila !!! Kerat mayat, buang organ dalaman kekasih ke dalam tandas

Kerat mayat, buang organ dalaman kekasih ke dalam tandas

Kerat mayat, buang organ dalaman kekasih ke dalam tandas
Pasangan itu dilaporkan bergaduh selepas mangsa menuduh Kovalchuk mencuri telefon bimbitnya pada malam Tahun Baru lalu. - Foto east2west news
MOSCOW - RUSIA. Gara-gara berang dituduh mencuri telefon bimbit, seorang lelaki mencekik teman wanitanya hingga mati sebelum mengerat mayat dan membuang organ dalaman mangsa ke dalam tandas.
Sergey Kovalchuk, 28, mengaku bersalah membunuh teman wanitanya bernama Vera Nurbaeva, walaupun mayat atau bahagian badan mangsa tidak ditemui.
Eksekutif di Bank Moscow itu turut menceritakan secara terperinci kepada mahkamah bagaimana dia mencekik kekasihnya sehingga mati sebelum menggunakan pisau dapur untuk melapah mayat mangsa berusia 23 tahun tersebut di dalam tab mandi.
Kovalchuk kemudian mengeluarkan dan mencincang organ dalaman wanita itu lalu membuangnya ke dalam tandas, dia turut dikatakan membuang anggota badan dan kepala mangsa ke dalam sebuah tasik berhampiran Moscow.
Hakim menjatuhkan hukuman ringan dengan alasan Kovalchuk mengaku bersalah dan sudah menyesal di atas perbuatannya di samping memberi kerjasama kepada polis.
Menurut dokumen mahkamah, Kovalchuk berkenalan dengan Vera yang bekerja sebagai penari menerusi laman sosial sebelum bercinta.- Dailymail.

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung