Nuffnang

Thursday, August 13, 2020

Wow !!! Penangan '7 Hari Mencintaimu', peminat mahu Syazwan Zulkifly, Wan Sharmila betul-betul bercinta - “Kalau dah jodoh saya terima”

 

Penangan '7 Hari Mencintaimu', peminat mahu Syazwan Zulkifly, Wan Sharmila betul-betul bercinta - “Kalau dah jodoh saya terima”

Syazwan tidak berasa rimas peminat jodohkan dia dengan Wan Sharmila.

PENANGAN watak Helmi serta Sophie menerusi drama 7 Hari Mencintaimu 2 membuatkan peminat mahu pelakon Syazwan Zulkifly dan Wan Sharmila bercinta di alam nyata.

Syazwan atau nama sebenarnya Mohd Syazwan Zulkifly, 33, berkata dia tidak pernah berasa rimas dengan permintaan peminat itu.

Dia berpendapat lakonannya dengan Wan Sharmila telah berjaya memberi kesan kepada peminat sehingga mahukan ianya benar terjadi.



Peminat mahu Syazwan dan Wan Sharmila berkahwin.

"Mungkin disebabkan saya dan Lala (Wan Sharmila) masih single. Jadi, peminat mahu jodohkan kami berdua.

"Bagi saya, itu bukan satu masalah dan saya tak rasa rimas pun bila peminat jodohkan. Maksudnya lakonan saya dan Lala memberi kesan.

"Kalau orang tak bercakap tentang kami berdua, itu bermakna lakonan kami tidak berjaya la dan buat penat sahaja berlakon," kata Syazwan kepada mStar.


Gandingan Syazwan dan Wan Sharmila sebagai suami isteri dalam drama tersebut mendapat pujian penonton yang mahu menjodohkan mereka.

Selain Syazwan dan Wan Sharmila, 7 Hari Mencintaiku 2 turut dibintangi oleh Shukri Yahaya, Siti Saleha, Jasmin Hamid, Kazar Saisi, Liza Abdullah dan ramai lagi.

Dalam pada itu, Syazwan memberitahu dia sudah lama mengenai Wan Sharmila dan baginya wanita itu seorang yang berdikari.

"Saya sudah lama mengenali Lala dan secara peribadi dia seorang yang berdikari, straight foward dan sweet.



Syazwan terima jodohnya dengan Wan Sharmila.

"Sekiranya memang kami dijodohkan bersama, siapa la saya untuk menolak takdir Allah. Sudah tentu saya menerimanya dengan hati terbuka.

"Apa-apa pun, saya harap semua orang mendoakan kami berdua," ujarnya.

Syazwan pernah mengikat tali pertunangan dengan seorang pramugari bernama Sya Zulkifli pada 31 Ogos tahun lalu dan hubungan mereka berakhir pada Mac lalu.

Kredit  mStar!

2 comments:

Poor Indon said...

Satu lagi cerita Melayu yg tak berfaedah!

Pak. WIDODO said...

Halo semuanya! Bantu saya berterima kasih kepada Bunda Esther

Saya Widodo saya tinggal di Medan di Indonesia, saya telah mencari pinjaman selama beberapa tahun. Saya 6 kali menjadi korban penipuan dengan pemberi pinjaman palsu yang telah menghancurkan hidup saya, saya memang mencoba bunuh diri karena mereka. Karena saya punya hutang dan tagihan yang harus dibayar. Saya pikir ini sudah berakhir untuk saya, saya tidak lagi memiliki perasaan hidup. Saya hampir menyerah, tidak sampai saya mencari saran dari teman SISKA WIBOWO (siskawibowo71@gmail.com) yang kemudian mengarahkan saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal, Ny. ESTHER PATRICK yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 150 juta Rupiah dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan pada tingkat bunga lebih rendah dari 2%. (estherpatrick83@gmail.com)

Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah pinjaman yang saya terapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, karena saya berjanji akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres . silakan hubungi ibu sekarang estherpatrick83@gmail.com

Dan saya tahu sebagian besar dari Anda juga telah menjadi korban penipuan, Anda tidak perlu repot lagi karena saya harus menyampaikan kabar baik dan satu-satunya pemberi pinjaman yang dapat Anda percayai, Jadi saya tidak dapat menyimpan ini untuk diri saya sendiri sehingga saya harus mulai dengan membagikan kesaksian tentang mengubah hidup ini bahwa Anda dapat menghubungi saya melalui email (widodocepi@gmail.com) Ny. Esther Patrick Saya selamanya Bersyukur atas Segala yang telah Anda lakukan untuk saya.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung