Nuffnang

Monday, February 22, 2010

Kerja Licik Mossad

Inilah Benjamin Netanyahu

Lambang Mossad


Salam buat semua,

Berita The Sunday Times, melaporkan Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu memberi 'lampu Hijau' kepada Mossad untuk membunuh komander Hamas, Mahmoud Al-Mabhuh di Dubai awal bulan lalu.

Mossad memiliki maklumat mengenai rancangan Mabhuh ke Dubai dan memulakan rancangan mereka untuk membunuh beliau di bilik hotelnya. Skuad penyerang sudah memulakan latihan terhadap misi di sebuah Hotel di Tel Aviv tanpa memaklumkan pemiliknya. Agen agen Mossad semuanya menggunakan pasport palsu Britain, Jeman dan berapa pasport palsu Eropah yang lain. Buat masa ini agen Mossad menggantung aktiviti di Asia Barat berikutan pendedahan ajen mereka terbabit dalam pembunuhan Mahbuh. Satu sumber Israel memberitahu akhbar itu bahawa ejen Mossad amat berhati-hati kerana adanya kemera keselamatan yang dipasang di Dubai.


Kesimpulan: Walaupun mereka merancang untuk membunuh dan membuang segala bukti, tetapi Allah adalah sebaik-baik perancang dimana ajen Mossad terkejut dengan keupayaan polis Dubai mendapatkan semua gambar dengan cara berkesan. Takbir..Allahu Akhbar

sila layari Apa Khabar Orang Kampung_Mas Aji_ http://www.kachipemas.blogspot.com/

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung