Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Monday, December 31, 2012

Terhot !!! 'Banner Tahap IQ Paling Rendah'.Menyanggah Qada, Dan Qadar

 

 'Banner Tahap IQ Paling Rendah' yang tiba-tiba muncul ketika banjir di Kelantan Darul Naim baru-baru ni. Mungkin baru timbul setelah lama tenggelam akibat 'masuk air' dalam kepala

PM Dan Tuan Guru Nik Abdul Aziz membuat tinjauan ..dan melihat mangsa banjir..bezanya PM melalui udara dan Tuan guru..melalui bot dan meranduk air banjir..


p/s : Tak mahu tuduh sape-sape.. Biarlah anda yang menilai !
 

9 comments:

Anonymous said...

kawe tang buat banner ni..memang..seteru PAS

Anonymous said...

banner bangang...kat johor selama ni pon umno/bn yg perintah banjir gak....ini kan ketentuan ALLAH....tu lah lama sangat dok dalam umno, bangang sampai tahap gaban.....ABU,,ASAL BEBAL UMNO

Pak Din Burung said...

Iya betul dah berpuluh tahun kerja kat wisma persekutuan di Johor bahru..pandang kalau human lebat 2-3 jam pasti dpt pengumuman Dari penjara bangunan "ANDA SEMUA BOLEH BALIK???BANJIR AKA MELANDA

Anonymous said...

Kami kat Kuantan, Pahang pun tenggelam sakan juga pasal Denan sebut nak potong telinga....Tuhan marah. Tuhan marah kepada orang yang bongkak!!!! Kat orang bodoh yang pasang banner camtu di Kelantan pun Tuhan laknat juga.....sebab segala kebodohan yang ada dibolot semua oleh mereka. Sekurang-kurangnya simpanlah sedikit kebodohan tu untuk anak cucu yang akan datang.....

Pakcu Rantau Panjang said...

Agak-agak apakah simbolik disebalik banner tu....

Kedatangan banjir memang tak dapat dihalang malah ianya ketentuan..tiada siapa dapat mempertikaikannya dan menghalang limpahan banjir

Tapi anda yang cerdik tentu dapat membaca mesej disebalik itu..sekurang-kurang ada sesuatu tindakan yang perlu diberi perhatian oleh pemimpin PAS dikawasan tersebut....misalnya perparitan..atau bantuan yang sepatutnya...jangan mudah melatah dan menuduh...nanti IQ kita lagi kebawah....maaf Pakcu hanya beri pandangan....

Anonymous said...

Kebanyakan pengampu2 umno bebal tahap kerbau,sebab yg cerdikpandai semua dah berambusss dr umno,hanya yg tinggal adalah 2+2=0,itu kata mamakdir hidug gajah...

Anonymous said...

macamtulah..Negeri UMNO Perintah pun teruk kena banjir..usah cakapla

Anonymous said...

banjir berlaku dengan kehendak tuhan,duduk bawah pas atau umno sama saja,itu ketentuan ilahi. Tapi cuba lihat kejadian banjir di Terengganu terutama setiu dan kemaman.Banjir banjirlah tapi kalau pintu empangan kenyir tidak dibuka kejadian banjir tidaklah berlaku seteruk itu.CUBA LIhAT GOOGLE MAP ERTH ..MEMBUANG AIR MENYEBABKAN DUA DAERAH TERUK DI LANDA BANJIR.kenapa tunggu air penuh tangkungan baru nak buang kenapa tidak dibuang seawal kejadian hujan turun dengan lebat nya.BANJIR BESAR MELANDA KEMAMAN ADALAH DI SEBABKAN KECUAIAN MANUSIA YANG MENJAGA EMPANGAN KENYIR!!!.

lijitra said...

bahalol sungguh puak umenongok ni.awat negeri yg umenongok perintah tak kena banjir ka.

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung