Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Monday, April 29, 2013

Sambutan Luar Biasa Sambut Tuan Guru Hadi Awang Di Pulau Pinang. .Cikgu Bard / Ustaz Yusni Turut hadir


Tuan Guru Hadi Awang..dan Tamrin Sebelah..mAnakala Utz Yusni Mat Piah Sedang Berucap di taman desa Sena ..Tasek Gelugor P Pinang.


Tg Hadi Awanbg Berucap

 Tamrin Gafar Turut Hadir 

Tg Hadi Dan Dato Rahman Mydin Makan Tengah Hari


Cikgu Barg Turut Hadir 

Kelab Penyokong PAS

Nukilan Abu Luqman... 
Berita Ringkas Klik SINI dan jadi FAN PAGE FB

5 comments:

Anonymous said...

tahniah ustaz. taatlah kpd pemimpin. pr dah sangat hampir menakluk putrajaya. in sya Allah. jangan hampakan harapan rakyat seluruh negara. bersatulah menberi sokongan kpd chegu bard.

TAKBIR !!!

hingus said...

saya agak tak berapa pandai bab politik dan protokol ni... bukan ke kempen utk pru13 ni untuk calon yang dipilih? cikgu bard duduk kat bawah nape? nape dia tak berucap/kempen.

Anonymous said...

Adoii.. duduk atas duduk bawah pun lu mau ambil kisah? Org mcm ko nei patut d humban je.

harib said...

Jalan menuju ke Putrajaya sudah terbentang luas, hanya memerlukan kesatuan ahli semua untuk merealisasikannya..

Anonymous said...

keadilan kepala batas masih berotak umno berbadan umno berselera umno...kenapa pemimpin tertinggi tak bagi kursus kat johari kassim,,,

apa apa hal pun aku tetap ABU

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung