Nuffnang

Friday, October 4, 2013

Subahanallah!!" "Amat teramatlah hebatnya Anak Kedah ni!! Nak Tahu Baca sini


Subahanallah!!"  "Amat teramatlah hebatnya semangat Anak Kedah ni!! Bebasikal 13 Negara Eropah

Subahanallah!!" [ ada 6 gambar ]



"Amat teramatlah hebatnya

semangat Anak Kedah ni!!,

Dengan hanya berbekalkan 280 €!

Dia telah menjelajah 13

Negara di Eropah!"



Ku harap kecekalan, kesabaran

Dan ketabahan jiwa nya akan

Menjadi kebanggaan bagi anak

anak Malaysia di masa hadapan!



Marilah kita SHARE berramai ramai

Klip video ini dengan harapan agar
di suatu masa nanti ianya akan
dapat di tatap oleh Menteri
besar Kedah Datuk Mukhriz".. :-)






Yang ni perabih duit sampai RM 650,000... dalam Malaysia Je..tu pun dari terengganu ke Putrajaya je..

Klilk SINI KALAU NAK LIHAT GAMBAR SEMPOI

5 comments:

Anonymous said...

Tahniah bro.guna duit sendiri je..tak payah Guna duit rakyat

Anonymous said...

Si bodoh berjalan kaki tu satu sen pun tak dapat pahala hatta sebesar zarah pun. Semoga dia mendapat syafaat dari umno. Bodo dok reti base

Anonymous said...

sibodo tu berkata dlm hati.."sudah sudah la..aku dah x larat ni..jgn paksa aku jln lagi la..mati aku..malu malu...aku dah x berdaya ni.....harap2 prk kat sg limau pd 4 nov ni xde org umno nk bernazar mcm aku..keje bodoh semua ni...patut la umno bodoh....

Anonymous said...

Memang puak UMNO ni paliiiiiiiiiiiing BODOOOOOH. Tuuuuii.

Anonymous said...

Kahkahkah..jalang kaki sume org folo..eskot..jalan kaki ape kejadahnye tu..x rugged la bro...nazar dlu termasuk bnda2 tu sume ke...hahaha..c Mamat kedah ni ok..gua salute lu...

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung