Nuffnang

Tuesday, December 10, 2013

Perghhh..Akar Umbi UMNO mula.. Berkata kata..satu Petanda Tak baik Buat BN.


Keluhan dan rasa resah akar umbi UMNO kini sudah mula kedengaran dan diluahkan secara terbuka ... sudah mula timbul rasa kesal memberikan sokongan kepada UMNO/BN pada PRU 13 lalu.

Kini apa yang di hebahkan oleh para pemimpin Pakatan Rakyat jika undi UMNO/BN hidup rakyat akan bertambah susah dengan semua Barang Naik kini sudah mula mereka nampak.

Hati dan mata penyokong UMNO peringkat akar umbi sudah mula terbuka.

Jika nada perasaan begini berterusan maka harapan rakyat untuk melihat UMNO terkubur tersungkur ins'yaAllah akan berlaku pada PRU 14 nanti.

Amat diharapkan agar para penyokong UMNO peringkat akar umbi tidak di patuk ular yang sama di lubang sama 2 kali berturut-turut.

Tebus kesilapan lampau dengan memberikan sokongan kepada parti yang jelas jauh lebih baik, suci, mulia, cekap, amanah, dedikasi, perihatin iaitu Pakatan Rakyat. Omak kau.

1 comment:

Anonymous said...

Alaaa....cakap je..time nak mengundi nanti umnuuuu bagi BR1M terdiamlah...orang melayukan?! mudah lupa dan mudah pula sejuk hati!! So, umnuuu akan tetap memerintah walaupun kena tipu bulat2...tak kemana Malaysia ni..rasuah mcm tu lah juga, boros mcm tu lah..pembaziran mcm tu lah..sama!! terimalah padah semuanya!!

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung