Nuffnang

Saturday, February 1, 2014

Perghhh ? Pengerusi UMNO Selangor , Noh Omar ,lari Atau Tak Berani Berdebat Ke ?



PENGERUSI PERHUBUNGAN UMNO SELANGOR LARI LINTANG PUNGKANG TIDAK BERANI BERDEBAT DENGAN KETUA PEMUDA PAS PUSAT DALAM RANCANGAN LANDSKAP RTM1.


Punyalah ghoflah  ,  Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor, Noh Omar. Kredit  Omakkau

Rancangan landskap RTM1 malam ini sepatutnya mempertemukan beliau dengan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat Sdr Suhaizan Kayat untuk mengupas isu PRK DUN N25 Kajang.

Akhirnya tempat beliau digantikan oleh bekas Ketua Wira Perkasa merangkap Exco Pemuda UMNO dan Panglima Ludah Beracun Armand Azha.

Sepatutnya masa inilah peluang terbaik Noh Omar nak lanyak sampai lunyai lumat Ketua Pemuda PAS Pusat .. Cakap kat luar bukan main samseng gedebe berdegar-degar macam nak terbalik dunia ajak YB Khalid Samad berdebat dalam isu Kalimah Allah .. Bila Sinar Harian batalkan mengamuk sakan konon dia sudah bersedia. Yang mudah untuk di pulas pun dia lari mencicit sampai tidak cukup tanah.

Dalam perbincangan 4 serang 1 itu, Omak Kau lihat betapa Ketua Dewan Pemuda PAS, Sdr Suhaizan Kayat tetap tenang dan dingin kepala memberikan penjelasan mengapa PAS terutamanya DPPP yang diketuainya mengambil akan menyokong dan memebrikan sokongan padu dari segi soral dan gerak kerja jentera demi kelangsungan penguasaan Pakatan Rakyat keatas Putrajaya.

Penerjunan DSAI di DUN N25 Kajang adalah sebagai lantai lojakkan ke arah pencapaian itu.

Beliau akui ada memberikan pandangan yang agak keras menongkah arus kerana masih kelabu akan maklumat mengapa berlakunya perletakkan jawatan oleh bekas ADUN Kajang.

1 comment:

Anonymous said...

mesti pandai cakap.terutama bab2 pertahankan mereka2 berkaitan wlu putar belit berunsur pengeliruan fakta @pembohongan.tipu sunat?
tengok jugak lah wlu noh omar x datang.kenapa ya.takut ke mcm diperkatakan oleh blog ni yg brsangka tak habis2 cam perangai org fasik.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung