Nuffnang

Monday, May 19, 2014

Kerana Cun Melecun Dyana Sofya Mula Terima SMS Meroyan Dari Macai UMNO.


CALON DAP/PR PRK PARLIMEN TELUK INTAN, DYANA SOFYA DAUD TERIMA SMS MENJIJIKKAN LAGI MELOYAKAN DARI MACAI UMNO????


Inilah kualiti dan mutu serta yang mampu macai UMNO lakukan untuk menyerang calon DAP/PR PRK Parlimen P076 Teluk Intan, Sdri Dyana Sofya Daud.

Maki hamun, caci cerca mencarut ... lebih pada tu tidak mampu dilakukan .. mungkin itu saja ilmu yang ada atau cara yang digalakan oleh UMNO untuk menyerang pihak lawan kot????

Patutlah sejak internet wujud dan aktif di negara kita UMNO/BN jauh ketinggalan dari segi penguasaan dan penerimaan rakyat dibandingkan denmgan Pakatan Rakyat.

Kalau ikut dari kuantiti para penggiat siber, jumlah dan angka UMNO jauh melebehi berlipat kali ganda dari para pejuang Pakatan Rakyat tapi dari segi penerimaan dan kepercayaan rakyat jauh ketinggalan .. manakan tidak ... rakyat yang mengakses internet ialah rakyat yang berilmu, berpendidikan tinggi yang akan hanya menerima berita jika ianya tidak menghina dan memperlekehkan kebijaksanaan mereka .. Kalau berita maki hamun mencarut caci cerca akan dihumban terus ke tong sampah tanpa banyak bicara.

5 comments:

aina said...

Bukan dari Umno je tau dari semua orang Islam .Tapi penggunaan bahasa tu yg patut dibetulkan.Sepatutnya begini :orang islam yg menolak hukum jenayah islam sama darjatnya dgn golongan yang berkata saya tak setuju solat itu lima waktu sehari terlalu bnyk.Jadi apa hukumnya dari segi aqidah.Fikirkanlah semua yg mengaku islam.

GEBU said...

Beginilah insan yang dilahirkan oleh UMNO kerana melaksanakan sistem pendidikan yang berteraskan sistem skular...tapi mengaku negara Islam.

Penulis Rindu said...

perghh....apa pun kita ..sahaja yang boleh membetulkannya

critique said...

Assallammuallaikum, ini lah sifat macai. Mengeji Amerika, tapi ikut macam George Bush, "either you are with us or you are against us". Jgn kutuk orang melampau, kalu tak suka tarbiyah dia secara elok. Kan kita orang Islam, jgn lah terlalu banyak lip service. Bermatian mempertahankan kalimah Allah tapi perangai macam lakhnatullah.

Anonymous said...

kesianya mereka yg berkata kata menggunakan otak lutut tetapi mengaku ada bersekolah..ini adalah bukti kehabisan kata-kata dan terbit dari akal fikiran yg kureeengg sihat..kesian bagi parti yg mereka wakili dgn kata-kata seperti ini...

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung