Nuffnang

Thursday, June 19, 2014

Gambar Dan Kisah Warga Felda Yang Terluka : Berita ini Tidak Akan Siarkan Media.Perdana ?.

GAMBAR DAN KISAH YANG UTUSAN DAN BERITA HARIAN TIDAK AKAN SIARKAN ... WARGA FELDA KINI SUDAH SEDAR DARI LAMUNAN DAN BANGKIT MENENTANG KEZALIMAN.


Warga FELDA genarasi pertama sudah mulai buka minda dan jiwa selain mata akan kezaliman dan penindasan yang dilakukan pihak yang diberikan amanah untuk menjaga kebajikan dan kepentingan mereka.

Kelompok deposit tetap UMNO/BN kini sudah mulai retrak tunggu pecah hancur berderai .. dulu hanya genarasi kedua dan ketiga menentang dan sedar akan diri mereka ditipu dan ditindas kini perasaan dan kesederan itu sudah mula menular ke genarasi pertama .. genarasi yang merasakan nasib dan nyawa mereka terhutang terikat simpul mati dengan UMNO/BN.

Mendapat kiriman gambar bahawa warga Felda Jengka, Pahang dengan menaiki beberapa buah bas telah ditempah khas untuk mengangkut mereka ke Parlimen untuk menyerahkan memorandum bantahan.

Kini warga Felda yang waras fikirannya sedar berfikiran jumud tidak membawa kebaikan pun kepada untung nasib mereka.

Bila nak undi baru pemimpin UMNO/BN tunjuk muka bila mereka dalam ke4susahan batang hidung dan bayang pun tidak nampak akhirnya terpaksa jua mengadu nasib kepada pemimpin-pemimpin PAS/PR.

5 comments:

Anonymous said...

Pakcik ni pengundi PAS tegar sebenarnya, saja gunakan nama UMNO nak dapatkan simpati. Nak tipu pun agak-agaklah.

Unknown said...

Lu jeles ker bro

mzack said...

Assallammuallaikum Anonymous 0928 hours. Tahukah anda Pak Cik tu mengundi BN ke PAS? Kalu saudara tau, lain kali ana tak nak mengundi kerana ia bukan suatu rahsia lagi. SPRM - dok buat apa, goyang kaki makan free saja ke?

Anonymous said...

nasib Pak Cik ni tak sebaik beruang panda

Anonymous said...

Alangkah baiknye klu Pakci ni Generasi seangkatan dgnnye bertukar jadi PANDA baru le PM nampak.siap Selfie dgn diaorang ni.hehehe

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung