Nuffnang

Sunday, October 26, 2014

Soalan Bodoh Aziz M Osman Berkenaan Isu Sentuh Anjing.? Adakah dia Setuju..



Seperti kita sedia maklum berkenaan program "I Want To Touch A Dog" baru-baru ini yang diadakan di Central Park,One Utama telah mendapat kecaman pelbagai pihak terutama yang beragama Islam kerana didakwa menghina hukum hakam agama.

Ramai memberi cadangan supaya penganjur program tersebut ditangkap dan dihukum kerana melakukan sesuatu yang menyentuh sensitiviti agama Islam yang merupakan agama rasmi Malaysia.

Disebalik kehangatan kisah itu,pengarah dan penerbit popular iaitu Aziz M. Osman telah melontarkan satu soalan sindiran yang bakal membuat penerbit filem dan pihak LPF terasa akan soalan tersebut.

Adakah ianya merupakan satu soalan rawak atau sememangnya ditujukan untuk menyindir sesetengah pihak? Hanya Aziz M Osman sahaja yang tahu :) Ini pandangan ya,,Saya pun Tidak setuju..apa yang di ucapan Oleh Aziz..M Osman....ini..beret tangan dengan pandangan Ulama..


8 comments:

Anonymous said...

Tak maut pun soalan ni. Balik2 nak compare dengan peluk perempuan dan rasuah. yang pasal adengan peluk perempuan dalam filem tu dari zaman P Ramlee lagi ulama dah berapa ribu kali tegur tapi orang filem buat jugak sampai akhirnya peluk perempuan dalam filem dah jadi perkara biasa. Peluk anjing ni pun kalau dibiarkan akan jadi macam peluk perempuan dalam filem jugak. Dah jadi perkara biasa. Alah bisa tegal biasa. tu yang kite tak nak tu. harap maklum.

Anonymous said...

3kali p-otong termasuk dia punye

Anonymous said...

peluk anjing bole samak.
peluk perempuan bole samak?

Anonymous said...

peluk saruk khan ada mufti tegur?
peluk lim choong wai?

Ado?
Puji lagi ado.....

Anonymous said...

Ini soalan bangang.punya bro..

FORENSIC PATHOLOGY said...

Mu ikhlas OK. Kalau Mu sindir, tanggunglah sendiri (bahana dari LPF atau ...... bahana dari Tuhan). Kalau nak sindir biarlah bertempat.

Unknown said...

Mufti mana berani tegur peminpin political nanti miss soru

Anonymous said...

kereta rosak gi tanya foremen, jangan tanya tukang rumah; aircon rosak gi tanya tukang aircon,jangan tanya tukang paip; telefon rosak baiki di kedai telefon, bukan baiki dikedai teh.... hal anjing tu hal agama, kena tanya ahli agama(ulamak) ....yang gi tanya artist tu buat apa...???? dapat jawapan bodoh le ....!!!!!!!!!!!

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung