Nuffnang

Friday, November 7, 2014

Pembikin Filem Gangster Berlaku Kes buli - Wardina



Semalam tersebar di laman sosial sebuah video klip menunjukkan kes buli pelajar sekolah dirakam menerusi telefon bimbit dan ini mengundang pelbagai komen dari seluruh lapisan masyarakat dan Wardina Safiyyah secara semulajadi memberikan pandangan beliau.



Walaupun jauh berkelana sehingga ke orang, Wardina masih lagi mengambil tahu perkembangan isu semasa di tanah air dengan memberikan komennya, 

Menulis menerusi akaun Facebook beliau, Wardina Safiyyah berpendapat kes buli yang terjadi kini adalah disebabkan filem gangster yang mengandungi unsur keganasan yang diterbitkan oleh pembikin filem tempatan selama ini.





Ini merupakan serba sedikit komen Wardina berhubung isu tersebut,





Datuk Rosyam Nor Tidak Setuju Kenyataan Wardina Safiyyah

Malaysian Digest mendapatkan kenyataan pelakon yang sinonim dengan filem gangster, Rosyam Nor tentang perkara ini dan beliau berkata perkara ini tidak boleh diletakkan sepenuhnya atas bahu pembikin filem kerana ianya satu pengaruh individu.

“Kes buli bukan berlaku hari ini malah, filem berunsur gangster sudah banyak dihasilkan. Penonton hari ini yang menonton filem kisah gangster bukan dalam kalangan mereka yang bodoh yang tidak tahu menilai baik dan buruk. Sebaliknya, apa yang berlaku terhadap kes buli seperti ini adalah berpunca daripada pengaruh dalam diri masing-masing,” jelas Rosyam Nor.

1 comment:

Anonymous said...

Kalau tgk apa yg remaja Dan budak2 post dlm media sosial..Tu dah terbukti anak2 remaja masih tak matang Nk bezakan realiti dgn fiem..sgt2 sokong kenyataan wardina..filem ganas byk buruk dr Baik..

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung