Nuffnang

Thursday, August 18, 2016

Perghh Meletup : "Kami Masih Suami-Isteri" - Vida


Gambar Vida bersama suaminya yang dimuatnaik dalam IG baru-baru ini.
  





PETALING JAYA: "Kami masih suami isteri dan bahagia seperti dulu."
Demikian tegas pengasas produk kecantikan Qu Puteh, Datuk Seri Hasmiza Othman ketika diminta mengulas mengenai isu rumah tangganya yang didakwa sedang bergolak.
Hasmiza atau lebih dikenali sebagai Datuk Vida berkata suaminya, Fairuz Ahmad Zainuddin tidak selalu di sampingnya kerana sibuk dengan tugas sebagai ejen insurans.
"Orang kata suami saya tidak perlu bekerja selepas berkahwin dengan saya tetapi dia bukan jenis lelaki yang suka menumpang kesenangan hasil perkahwinan kami.
"Walaupun kami sudah berkahwin, dia masih setia dengan kerjaya yang diceburinya sejak 10 tahun lalu. Saya pun tidak halang dia. Kadang kala dia akan jumpa klien kalau saya ada program di Kuala Lumpur," kata Vida dalam satu temubual bersama mStar Online.
Vida yang juga aktif berkongsi rutin harian dengan pengikutnya di laman media sosial, Instagram (IG) menegaskan suaminya itu tidak suka 'interframe' dalam video atau gambar yang dimuatnaik.
"Baru-baru ini kami sekeluarga bercuti bersama rakan-rakan di Royal Belum Resort, suami saya ada sekali. Kami ada bergambar bersama cuma dia tak selalu ada dalam video yang saya rakam untuk dikongsi bersama peminat.
"Kalau saya ajak bergambar, dia amat sporting tapi dia tak adalah nak sentiasa ada dalam gambar atau video yang saya ambil. Jika kebetulan saya rakam video suami ada pada waktu itu, dia pun akan beri kerjasama. Suami saya memang tahu saya suka selfie dan rakam video untuk tatapan peminat," katanya.
Sehingga hari ini, Vida mempunyai seramai 885,000 pengikut di IG.
Vida sering berkongsi rutin hariannya dengan peminat di laman sosial media itu.
Ditanya mengenai zuriat hasil perkahwinannya dengan Fairuz, Vida berkata beliau sering berdoa kepada Allah agar diberi kesempatan untuk merasai semula nikmat melahirkan anak.
"Sebagai pasangan suami isteri sudah tentu kami mahukan anak menerusi perkahwinan ini. Namun rezeki masih belum ada lagi. Dengan adanya zuriat saya percaya ia mampu menguatkan lagi hubungan kami sebagai suami isteri," katanya.

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung