Nuffnang

Monday, July 7, 2014

GELAGAT KETUA PEMUDA UMNO KLUANG BERSAMA-SAMA DENGAN YB-YB DAP EDAR KURMA DAN BUBUR LAMBUK..MANA PERGINYA SAMSENG TERDAHULU.

P

GELAGAT KETUA PEMUDA UMNO KLUANG YANG PASTI AKAN MENAIKKAN DARAH PARA MACAI UMNO ... BERSAMA-SAMA DENGAN YB-YB DAP EDAR KURMA DAN BUBUR LAMBUK SAMBIL MACAI UMNO YANG BERLAGAK SAMSENG MENGHALANG DULU TERUS MENGHILANGKAN DIRI.


Mula-mula Ketua Pemuda Kluang tidak mengaku macai yang halang beberapa YB DAP/PR dari mengedar buah kurma kepada para pengunjung sebuah Bazaar Ramadhan di Kluang dengan alasan perlu adanya surat kebenaran itu ahli-ahlinya .. kini hari ini Ketua Pemuda UMNO Kluang bertindak lebih berani dan dahsyat lagi .. dia jemput YB-YB DAP yang dihalang termasuk beberapa pemimpin PAS dan PKR sama-sama ditempat yang sama mengedar buah kurma sambil beliau mengedar bubur lambuk kepada pengunjung .. Tahniah .. ini baru dinamakan politik dinamika .. politik bersih... politik urban politik baru.

Yang seronoknya macai-macai UMNO berlagak samseng taik kucing tempoh hari menghalang langsung tidak nampak batang hidung terus menghilangkan diri.

3 comments:

Anonymous said...

Samseng2 tu semua bukan menghilang tapi sibuk sebab dah glamour dan terkenal seantero Malaya dah. Sekarang ni producer2 film tengah berebut2 cari mamat yg plaing glamour T-sirt biru dan merah utk dijadikan pelakon filem. Yg baju merah tu sah nadijadikan pelakun terencat akal sbab watak dia dlm sketsa minta surat mulut tercopong, mata stim sebijik cam org belo tak cukup akal.

Anonymous said...

Samseng2 tu semua sembunyi dlm kain Semah.

SeDAP said...

takkan umno sponsor bubur DAP yg tumpang pulak, sure DAP kena belasah.

jadinya sudah tentu DAP yg sponsor bubur, UMNO muka seposen yg ambil kesempatan menumpang populariti.

ini mcm pun ade ke? sapa mualaf ma, umno ke DAP?

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung