Nuffnang

Saturday, September 13, 2014

Gambar Viral UPSR tunjukan kekecewaan Murid, Guru dan Ibu Bapa !


Peperiksaan UPSR baru sahaja berakhir hari ini setelah 3 hari berlangsung, namun kita dikejutkan dengan berita yang menduka cita kan untuk pelajar, guru-guru dan ibu bapa yang mana soalan sains dan Bahasa Inggeris di dapati telah bocor. 

Para pelajar yang mengambil peperiksaan tersebut terpaksa mengambil semula bagi mata pelajaran sains yang akan berlangsung pada 30 September nanti. 

Manakala untuk Bahasa Inggeris pula para pelajar juga terpaksa menduduki peperiksaan semula untuk mata pelajaran tersebut yang mana tarikh nya belum di tetapkan, yang pasti ini memberi sedikit keresahan dan kekecewaan pada Murid pelajar dan ibu bapa.

Oleh yang demikian berbagai gambar #ViralUpsr2014 wujud di media sosial yang menunjukkan kekecewaan semua terhadap apa yang berlaku, yang pasti pihak berwajib kini bertungkus lumus mencari dalang sebenar di sebalik BOCOR nya soalan-soalan UPSR 2014 ini. Oleh Tiffany HNS 

1 comment:

Anonymous said...

Aku tak heran soalan bocor sb ada Mentri Pendidikan II yg dulunye jadi MB TRENGGANU buat bangunan banyak yg BOCOR DAN RUNTUH.BADI DIA TU SAMPAI KAT KERTAS PEPERIKSAAN,HABIS BOCOR

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung