Nuffnang

Sunday, September 14, 2014

Kisah Sebenar Kes Pemandu Dituduh Pe rkosa Jururawat Dalam Ambulan Kini Tersebar


sekadar gambar hiasan


Ramai yang menyalahkan pemandu yang didakwa terlampau dalam kes perk osa jururawat dalam ambulans di Mersing, Johor. Bagaimanapun timbul satu cerita lain dimana ada yang mengatakan, ‘kesian driver tu..’. kerana dia dipercayai dianiaya oleh jururawat tersebut.



Admin sendiri keliru juga kenapa tiba-tiba ramai yang sebarkan cerita berkenaan, kenapa kasihankan pemandu ambulans pula? Sedangkan dalam laporan polis sebelum ini jururawat itu mendakwa dia diro gol oleh pemandu ambulans.



Anda boleh baca dibawah pendedahan cerita sebenar kes pemandu ro g ol jururawat dalam ambulans di bawah yang diperolehi dari laman cari.com.my [via mymediahubonline]: wa. Kita tunggukesahihanya Cerita ini.




[10:17PM, 10/09/2014] Kak Azlina: Saya baru dapat pengesahan dpd rakan di Mersing perkara ni memang benar terjadi dan dalam siasatan. Makluman awal yg kita dapat tepuk sebelah tangan tidak berbunyi berdasarkan statemen meragukan dan jururawat berkenaan memang ada na fsu yg tidak terkawal dan pemeriksaan lanjut sedang dijalankan oleh pakar perubatan HSI benar atau tidak ianya diklasifikasikan rog ol atau telah lebih dpd seorg melakukan hubungan s3ks.



[10:18PM, 10/09/2014] Kak Azlina: [4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Sn ni pon bukan terus report lepas kena ro g ol..semalam masih happy lagi pki uniform kerja..tu dah kena tu..org klu dir0 g0l tentu trauma



[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Kes ni kalau tau background sn tu semua akan kesian kan driver tu..



[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Pg tadi sn ni dah di hadapkan ke matron foo..



[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Sn ni mmg dah pernah sekali dok lokap 1 mlm kes pojek ngan guard dlm wad



[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Kitaorg just tunggu dan lihat je lah..pakwe sn ni pon ppk suami org tp dah bercerai talak 3 dik sn ni punya hal..tp tak kawin kawin jgk..



Untuk makluman anda, cerita sebenar hanya sekadar perkongsian. Betul atau tak masih belum disahkan. Sehingga kini, pemandu ambulans berkenaan disahkan sudah ditahan. Sama-sama kita doakan agar siasatan pihak berkuasa berjalan lancar.-dipetik dari laman blog ammboi

Wallah hu aklam..kesahihanya Cerita ini.

2 comments:

Anonymous said...

Driver tu pun mmg elok la kena hukum...sape suruh berzina?

Anonymous said...

Kalu Zina... Driver tu je sorng kena? Amboiiiii... Sedap cakap...

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung