Nuffnang

Wednesday, June 1, 2016

Kanak-Kanak 9 Tahun Diliwat Sehingga Mati


MESUJI, INDONESIA - Seorang kanak-kanak berusia 9 tahun yang dilaporkan hilang oleh keluarganya sebelum ini, ditemui mati tergantung di pelepah pokok sawit. 

Mangsa, Yoga Adi Pratama, 9, sebelum itu dikatakan telah keluar pada lewat malam, Khamis. Bimbang mangsa masih belum pulang ke rumah, neneknya membuat laporan polis, lapor Jambi Tribune News.

Susulan itu, penduduk kampung menubuhkan gerakan mencari mangsa pada Jumaat lalu dan menemui mayat Yoga pada jam 8 pagi dalam keadaan tidak berbaju dan tersandar di pokok sawit di ladang sawit. 

Pada awalnya, mangsa dipercayai membunuh diri. Bagaimanapun siasatan pihak berkuasa mendapati terdapat kesan koyakan di bahagian dubur mangsa, dipercayai telah diliwat sebelum dibunuh. 

Selain itu, kesan lebam turut ditemui pada belakang kepala yang mungkin dipukul dengan objek tumpul. Kesan lebam di bahagian leher juga jelas kelihatan akibat dicekik suspek. 

"Dubur mangsa yang berdarah, dipenuhi dengan air mani. Mangsa telah disahkan meninggal dunia kerana kekurangan oksigen," kata sumber. 

Menurut saksi, dia melihat mangsa yang menunggang motosikal Honda Beat berwarna biru tanpa nombor pendaftaran berhenti di depan sebuah rumah tidak jauh dari kediaman mangsa. 

"Pada waktu itu, saksi ternampak mangsa diekori dua lelaki yang tidak dikenali menaiki motosikal lain, menghala ke Desa Adi Luhur. 

Ekoran itu, polis telah menyerbu rumah suspek, Kriswanto, 18, yang tinggal berhampiran kawasan kejadian. Namun, suspek telah melarikan diri sejauh 2 kilometer sebelum berjaya ditangkap. 

Soal siasat suspek mendapati, mangsa dibunuh oleh tiga orang. Mangsa juga telah diliwat secara bergilir-gilir sehingga mati. Selesai memuaskan nafsu masing-masing, mereka menggantung mayat mangsa di pelepah sawit agar kelihatan seperti membunuh diri. 

Jelas suspek itu lagi, ketika kejadian itu berlaku dua suspek lain memegang tangan mangsa, manakala seorang lagi menjerut leher mangsa menggunakan kain dari belakang sambil meliwatnya. 

"Suspek mengakui, motif pembunuhan adalah kerana cemburu dan ingin memiliki motosikal baru, Honda Beat, yang dimiliki mangsa. Dua lagi suspek yang terlibat, masih dalam buruan polis," kata sumber. 

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung