Nuffnang

Saturday, November 5, 2016

Gambar Gambar Isi Minyak Percuma Pagi Nih Di Sungai Petani..Ada orang Buat Sedekah Jariah




PETROL UNTUK MOTISIKAL PERCUMA ESOK DI TIKAM BATU,KEDAH
Projek sedekah jariah rakan fb saya esok akan bersedekah petrol kepada semua penunggang motosikal yg mengisi minyak di setesen minyak Shell di Tikam Batu,Kedah mulai jam 6.30 pagi hingga 10 pagi esok,jumaat 4.11.2016(Motosikal besar tidak termasuk). Semua penunggang  yg membawa motornya akan diisi penuh tangki motosikal pada pam minyak bahagian motosikal sahaja.Minyak hanya diisi dalam tangki motor,tidak diisi dlm tong atau botol.Semua penunggang diberi sekali isi shj.

Sumbangan ini sebagai sedekah jariah untuk meringan kejutan kenaikan harga minyak kenderaan dan minyak memasak,utk membantu golongan berpendapatan rendah,terdiri pekerja kilang,pesawah,pekebun dan nelayan,sebagai tanda simpati kepada rakyat walaupun pihak lain tidak mahu memikir beban rakyat bahkan menambahkan beban lagi.Usaha ini amat kecil,kerana air mineral lebih mahal dari petrol,moga Allah memberi ganjaran yg besar,impak yg besar.

Jika anda ingin menyertai berbagai projek sedekah jariah yg saya kendalikan,bank in 557410515106  maybank abd ghani haron






No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung