Nuffnang

Tuesday, August 24, 2010

Jangan Marah Kalau Lihat Benda Nie....Kalau Di Potong Kepalanya Jadi Apa ye






HATI - HATI, INGAT BULU KAMBING, TAPI BULU BABI RUPANYA

Keliru nih.. kalau ada produk bulu babi gini, macamana nak tahu? JAKIM kena keluarkan garis panduan cepat.

Babi Mangalitsa yang aslinya berasal dari Austria dan Hungaria


Masyaallah ..makin menjadi jadi orang Yahudi hendak menghancurkan umat Islam . Sudah masanya kita mempertahankan maruah umat Islam..jaga jaga ye..minta daging biri biri dapat ..babi biri biri pulak.... genetiknya sebijik macam biri biri....bulunya boleh di jual pulak tu.....kalau potong kepalanya apa macam jadi ye....jangan marah ye..A Loqman siar bulan Ramadhan...Kawan kawan kena tahu jugak yee.....Tq From My Friend..

26 comments:

Penulis Rindu said...

Tengok belakang macam biri biri je

Eye_nee said...

Betul la..cam biri-biri...tgk semula baru tau babiri...yahudi..yahudi..mmg dasar laknatullah la....

Penulis Rindu said...

hati hati ...jangan sampai kita terkena ye

Mariella Liyana said...

Euuuwww....bulu die kaler blonde gitu. terima kasih sbb mengingatkan kita...

bieha-chan said...

nie mesti di kacuk nie...
erh geli...
mintak jao.

Kaseh NazLieza said...

eeiii...simpang malaikat 44..

Penulis Rindu said...

takut takut bulu babi-biri dijual pulak..tak dapat beza ooi.........

Unknown said...

macamana pulak boleh jadi camni?
ni yang asli ke tiruan ni?

Gen Fujita said...

Masya Allah, comelnya. :)

Hazzy Ishak said...

berpintal2 bulu dia

Norgadis said...

Salam. Ada babi mcm biri-biri pula... bahaya tu...

hentakbelipat said...

pehhhh..ni semua kene berhati2..sja nk buat bulu babi camtu pahal..nasib x buat bulu dia mcm bulu kulit lembu..silap2 orang buat kompang

sweetsal said...

macam mana nak kenal bulu biri2 gn bulu babi ni haa...risau jugak ni..

Black: said...

ada jugak yg jenis cam kambing biri-biri ye... Allah Maha Besar

ashra said...

huihhh..ni halal da campur haram la plak ye..

Nuff4u said...

itulah akhir zaman nie..takut daging biri import ..mai benda tu apa macam

Sricahaya said...

sapa la yg bijak sgt mengacukkan kambing ngan babi ni

XYZ said...

pasni kne lbh hati2 la jwb nye...

Notami said...

ish..haram nie! haram d makan!
hati2 la ye umat Islam sume..jgn trtipu n trpedaya sudah

Penulis Rindu said...

terima kasih semua..yang memberi komen

ASSOYFINGER67 said...

bagus kao siarkan...bukan sekadar suka2 sebenarnya..dah jadi tanggungjawab kao....(masaalahlah kalau bulunyer masuk pasaran)

afzan said...

sesekali tengok dari belakang macam kambing biri-biri pun ada. tapi bila tgk muncung, sumpah takmo tengok lagi

Fatin Sakura said...

bahayeeeee, kena ternak sendiri la binatang kalau cam nie..

Aku said...

melampau betul bulu dia
biasa licin je
kalau takde kepala kompom ingat kambing

mohamadSaleh said...

NASIB TAK mengembek... hehe

Master Jaguh said...

‘Royal King’ - This Is What Women Really Want !!
KLIK HERE !!

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung