Nuffnang

Wednesday, May 11, 2011

Bila sampai Ke Tahap yang Malas


Salam buat semua,

Itulah lumrah dunia, kadang kadang kita rajin dalam berblogger, dan satu ketika pula kita sampai ketahap yang malas untuk berbuat demikian.

Ketika ini aku sampai ditahap malas dalam segala galanya...nak Blog walking BW) pun dah malas..dulu boleh sampai 400- 800 Page view sehari purata... sekarang ini sekadar 200 hingga 350 je..itu pun membalas Bw dari kawan kawan..itulah..bukan sebab apa , ada dua tiga perkara yang lebih penting perlu aku siapkan.. ,maka aku ikutkan yang mana perlu aku utamakan..

Kadang kesian pada rakan blogger , kerana aku lambat membalas , maaf ye..Siang bekerja.. sebelah malam pula sebuk dengan perkara yang lain. . Penulis berharap kawan 2 faham ye... idea pun terbeku sekejap ni... selepas bulan jun atau julai ok kut..hehe. ok I love u all..muahhhhhhh.

14 comments:

Penulis Rindu said...

ooooi malas gile nihhhh

CikAizA said...

wahhh ok lah... 200 - 350 PV.. xper lah.. malas bukan sebarang malas.. heheheh

datin kelly ketak said...

adess.. samo la kita.. memang malas skang ni.. cuaca malas kot.. hehe

apple hijau said...

saya pong..saya pong...saya pong malas..dh lama tak update belog...he he

a loqman said...

aiza ..tq ye

khalijah...singgah sini

apple hijau....ni dah segan ni

umiawadah said...

kira rajinlah jugak tu BW...ada juga masa...saya tak sampai tahap tu lagi BW 400-800 page view?...wow!

CekWa said...

uiii, byk tuuu walaupun malas!

a loqman said...

terima kasih

Ummiarissa

cekwa...tq ye

Kak Imun said...

Salam, dik luqman. Biasa la, kerajinan kita ada pasang surutnya....:)

a loqman said...

makasih kak imun

Fizah Ibrahim said...

Fuhh, byknya page view dlm sari ratus2 tu. Saya nk smpai 5O pon sakit haha, bese la nama pon bw time rajin, mcam tu la statnya. ^^

a loqman said...

makasih Misz sakura

Unknown said...

tumpuan membaca blog teralih ke kucing..haha

Moore said...

adess.. samo la kita.. memang malas skang ni.. cuaca malas kot.. hehe

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung