Nuffnang

Friday, June 22, 2012

Fulamak!!! Berita Terhot Di Blog : [ Gambar Eksklusif ] Himpunan Artis Masuk PAS & PKR apa kata mereka


Hairie  Othman


"Tidak sesiapa yang mempengaruhi dan memaksa saya masuk perjuangan ini tetapi atas kesedaran saya sendiri," katanya di hadapan ratusan hadirin.Katanya, ramai artis yang menyokong BN kerana untuk mencari 'makan' dan meneruskan karier dalam bidang hiburan. Hairie Othman


Pelakon, seniman, sastrawan kini berbondong-bondong menyertai PAS dan yang terbaru, pelakon filem Leftenan Adnan, Hairie Othman pula akan menyertai PAS.

Menurut Hairie, beliau bersama-sama pelakon, Zulkifli Ismail akan menyerahkan borang permohonan keahlian kepada Timbalan Presiden PAS, Tuan Hj Mohammad Sabu dalam satu program di Taman Melewar, Gombak 6 julai ini. 
Dalam ucapan sulungnya di pentas PAS, Hairie berkata, faktor mendorongnya untuk menyertai PAS ialah atas kesedarannya sendiri.



Dayangku Intan

“Saya menyeru agar rakyat Malaysia  hadir dalam Himpunan Bersih 3.0   untuk memastikan pilihanraya kali ini tidak dicemar dengan kerja kotor UMNO dan SPR.

"Rakyat Malaysia harus membuat perubahan pentadbiran negara bagi memastikan negara Malaysia selamat daripada diurus pentadbiran kerajaan UMNO-BN yang korup. ..Harakahdaily 27/4/12



aisyah

Saya masuk PAS adalah atas kerelaan saya sendiri, Saya mahukan negara Kita Malaysia bebas dari segala gejala rasuah dan gejala sosial yang meruncing.. Saya juga berharap semoga PAS dapat membimbing artis kejalan yang di redai ilahi..Hanya PAS sahaja dapat membimbing umat Islam kejalan yang benar.


EKSKLUSIF – KUALA LUMPUR, 21 Feb: “Saya serahkan rezeki saya bulat-bulat pada Allah, yang penting saya dapat selamatkan kehidupan anak saya di dunia dan saya tak masuk neraka,” kata Bob Lokman.
Beliau menyerahkan borang itu kepada Pesuruhjaya PAS Kedah, Datuk Seri Ustaz Azizan Razak yang juga Menteri Besar Kedah pada majlis Himpunan 30 ribu Pemuda PAS, di Kompleks PAS Kota Sarang Semut, Alor Setar, kelmarin.
Bob, penulis lirik lagu terkenal Isabela nyanyian Amy Search bukanlah artis pertama yang menyertai PAS.
Sebelum ini terdapat juga artis lain seperti Akill Hayy, Ito daripada kumpulan Blues Gang dan Ringgo dari kumpulan Arrow telah menyertai PAS lebih awal.
Ringgo Arrow



ITO Blus gang                                    Akil Hayy










12 comments:

Eye_nee said...

Alhamdulillah...kesedaran tiada dorongan dari pihak tertentu...

Ainyer said...

oppssst!!!no komen..

a loqman said...

bijak ye..hehe

uncle said...

waa sudah berbondong-bondong artis mula masuk pas...alhamdulillah...pawa awalnya arits perintis bob lokman..lepas tu aishah...seronok uncle tengok..

obat herbal sakit kepala said...

iya no komen aja biar aman....

obat herbal kanker payudara said...

seronok sangat saye tengoknya.........

obat herbal kanker usus said...

alhamdulilah.......

♥ Nana BamBam ♥ said...

semoga negara Malaysia bebas dari rasuah dan kegiatan sosial melampau...

6803man sarawak said...

Gua rasa artis xperlu la masuk mana2 parti politik.

Anonymous said...

"Saya masuk Pas sebab tidak mengharapkan apa-apa"

Tapi duit derma orang kampung ko sebat beratus semalam, bodoh punya artis pernah berkhalwat bernama Hairie

Geemfvd said...

"Saya masuk Pas sebab tidak mengharapkan apa-apa" Tapi duit derma orang kampung ko sebat beratus semalam, bodoh punya artis pernah berkhalwat bernama Hairie

Celana Hernia said...

trimakasih atas informasinya

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung