Nuffnang

Saturday, September 29, 2012

Wow !! Warga Emas di Tawar ubat seks 2 dalam 1



Selain filem lucah, lambakan filem terkini cetak rompak yang dijual.
GOPENG – Medan selera di Pusat Penjaja Lawan Kuda di sini, menjadi tumpuan kepada golongan lelaki terutama warga emas untuk mendapatkan cakera padat digital (DVD) filem lucah bersama pil perancang seks.

Pakej jualan yang didalangi oleh seorang wanita warga China itu dibongkar selepas 12 pegawai Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan empat pegawai Jabatan Perkhidmatan Farmasi melakukan serbuan pada jam 12.30 tengah hari, semalam.



Ketua Cawangan Bahagian Kawalan Penapisan Filem dan Penguatkuasaan KDN Cawangan Perak, Zaki Mohamed berkata, pihaknya menerima aduan dari orang awam berhubung kegiatan suspek yang menjual secara terbuka di kawasan itu.

Menurutnya, suspek wanita berusia 43 tahun itu melambakkan DVD lucah bersama pil seks haram di atas meja makan untuk dijual.

“Suspek akan duduk jauh dari meja jualan dengan menyamar salah seorang pelanggan makan digerai berkenaan sebelum menghampiri meja itu apabila ada pelanggan datang.

“Taktik itu memudahkan suspek melarikan diri sekiranya mendapat maklumat penjaga yang mengawal setiap penjuru pintu masuk ke medan selera itu. Hanya kedai itu menjual DVD berkenaan,” katanya.
Zaki berkata, wanita berkenaan cuba menggigit dan bergelut dengan pegawai dalam usaha melarikan diri ketika diberkas.

“Ketika serbuan, wanita terbabit bertindak lari sekuat hati dengan meninggal barang yang diniagakan itu. Anggota kami mengejar sejauh 50 meter sebelum menangkapnya.

“Berlaku pergelutan ketika memberkasnya walaupun tangannya bergari, dia berusaha melawan sebelum sekali lagi melarikan diri,” katanya. Katanya, hasil siasatan menemui 365 keping DVD filem lucah dan 1,500 filem cetak rompak yang dianggarkan bernilai RM17,475.

“Wanita berkenaan ditahan untuk siasatan mengikut Seksyen 18 Akta Penapisan Filem 2002 dan Seksyen 5 akta sama kerana menjual DVD tanpa sijil perakuan B dan menjual DVD lucah.

“Pemeriksaan pegawai penguatkuasa farmasi pula menemui lebih 100 kotak pelbagai pil rangsangan seks yang dijual pada harga RM10 sebiji. Kes disiasat mengikut Akta Racun 1952 dan Akta Jualan Dadah 1952.

Zaki berkata, Suspek dan barang rampasan kemudian dibawa ke Balai Polis Gopeng untuk laporan polis.Sinar harian

2 comments:

Penulis Rindu said...

tawaran hebat ni

Anonymous said...

kesian kat pak cik pak cik kat sana !nak cari ubat power kat mana lak?

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung