Nuffnang
Tuesday, November 26, 2013
Perghh !! Najib Cuba Nak Pikat Wardina pulak nampaknya.Dalam MKPN..
Tok Najib cuba nak pikat wahida pulak nampaknya..apa .yang kita tahu..wahida memang menyebelahi PR.. dan tidak menyukai apa apa.tindakan Provokasi dari Pihak UMNO dalam kempen yang lalu..kalau tak silap saya la ..Apa pun terimalah Wahida dan buat yang terbaik untuk Rakyat bukan untuk..B END.. gambar Abu Pejam Celik
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Posting Terbaik Minggu Ini
-
Tangkap layar kejadian memaparkan seorang suami yang menampar isterinya di khalayak ramai dalam satu kejadian di Kota Warisan, Sepang, bar...
-
Cahaya lampu menyinar setelah di sinari oleh lampu kereta.... Gambar pokok yang dihiasi lampu hijau...cantik. Gambar pokok yang dihiasi den...
-
KUALA LUMPUR: Pelakon Catriona Ross mengakui kecewa dengan sikap segelintir pengarah yang mendiskriminasikan pelakon-pelakon bertudung denga...
-
PUNCA OBESITI Obesiti ialah jumlah berat badan yang berlebihan akibat kandungan lemak yang ti...
-
Kakak aku kerja kerajaan, keluar pukul 6 pagi balik pukul 6 petang. 12 jam kerja. Gaji cecah rm2.8k sebulan. Balik kampung bercakap mega...
-
'MAAFKAN SAYA ATAS KEDUNGUAN SAYA' - FAIZAL TAHIR Perlaksanaan GST 1 April yang lalu benar- benar menerima 'kesan' y...
-
Kemeriahan kejohanan Piala Dunia FIFA 2014 di Brazil kini sedang melanda seluruh dunia termasuk di Malaysia. Tidak terlepas, salah seora...

6 comments:
Wahida ke wardina bro..
kang melenting akil hai
asalamualaikum.. mohon linkkan blog saya http://abyanupdate.blogspot.com/ di sini.. terima kasih
ikut gambar adalh wardina ..disebut wahida.... mana satu yang benar
Nervous ke bro??? Hahaha tu belum jumpa bertentang mata dgn wardina lg.
haha..maaf tersilap tadi..tq kerana tegur ye..
Post a Comment