Nuffnang

Saturday, January 11, 2014

Perghhh !!! Madey..Madey dok Tibai Tok Jib ...

Teguran madey wajar dijadikn iktibar olh Najib dan macai..penindasan juga harus di ketepikan....!!!



3 comments:

Anonymous said...

Madey tak setuju juga negara di pimpin oleh seorang bacul bodoh..... Kita setuju ajelah dengan Madey ni.

Anonymous said...

TUN... TIBAI Najib sebab beliau tau orang harapan beliau yang berjaya tumbang kan Pak Lah pun takut dengan Najib iaitu Tan Sri MY gak.

Tun.... Tibai sebab beliau tahu Negara dikuasai oleh kuasa jahat dari seorang Wanita utama Negara.
Najib sebenarnya tiada kuasa dalam pemeritahan, beliau hanya boneka untuk seorang bernama isteri yang banyak menggunakan kuasa jahat yang membawa kepada syirik. tidak perlu menyalahkan penasihat Najib hakikatnya mereka telah diikat jiwa untuk menerima apa saja arahan walau pada hakikat tidak. bayangkan seorang yg berkuasa didalam PERKASA menyatakan pada mulanya Tan Sri MY bersungguh untuk memperbetulkan dan ingin menyatakan pada Najib apa sebenarnya berlaku dan cara pengurusan yg teruk di bawah pentabiran beliau sebagai perdana menteri. Bila waktu untuk berjumpa halangan dan bermacam macam berlaku. Tan Sri akhirnya mengambil keputusan untuk mengalah malah beliau rasa takut dan berseorangan saja

Pada semua Menteri2 Kabinet usah lah berpura pura, berlakon buat buat buta dan pekak kerana jawatan dan Imbuhan kamu. Ingat apa yang kamu dapat ini adalah dari mandat RAKYAT, bila mana rakyat ditindas dan kamu tahu siapa yang merencanakan penidasan tersebut masih lagi ingin memberi sokongan pada beliau. Para Menteri semua rapatlah saf kamu, berjuanglah bersama sama rakyat. baca ayat2 yang diajar oleh agama mu untuk kamu di memerangi ilmu hitam yang ada di Sri Perdana. mana ada dalam dunia rumah seorang ketua pemerintah memangill sami dan dukun2 setiap hari. RAKYAT TAHU.....TUN Madey pun tau. Mana ada seorang PM minta kebenaran pada isteri ingin membuang air kecil malah beberapa pegawai2, ketua2 persatuan dan pak menteri ada pada waktu kenapa itu NORMAL ke? atau kalian takut? ahli perkasa yang ada disitu mana perkasa yang kamu juangkan untuk orang MELAYU...cerita kan kisah sebenar jika kamu semua saying kan Negara ini. kenapa semua diam bila anak rosmah yg berada di US, bergambar bersama taikun yang menjadi berita hangat pada satu ketika dulu...KENAPA SEMUA DIAM....! Siasat duit aliran yang anak rosmah dapat berjuta ringgit......nak cerita panjang le....pergi mantapkan saf UMNO dan beri sokongan penuh pada Tan Sri MY jika masih lagi ingin duduk diatas .





Anonymous said...

Jangan percaya ini manusia dan keturunannya. Merekalah yang dahulunya boros dan putar belit. Cuma nasib jib x baik kerana zaman sekarang kantung negara semakin kering..

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung