Nuffnang

Monday, March 17, 2014

Perghhh Kapten Nadira Ramli Jadi Popular ..Terus Top N Meletup di Media..

Kapten Nadira Ramli Kekasih Co- Pilot MH370

Nadira Ramli bukanlah artis pujaan ramai terutama janda-janda meletop seperti Nora Danish, Era Fazira dan  Maya Karin namun kini beliau menjadi perhatian media kerana hubungan cinta beliau dengan Co-Pilot MH370 yang hilang sejak tujuh hari lalu. Begitulah ceritanya menurut sebuah blog.

Menurut blog itu lagi, seperti insan bercinta yang lain kehilangan MH370 yang melibatkan kekasihnya membuatkan beliau tidak keruan dan susah hati.

Bagi membantu beliau menghadapi kemelut ini, majikannya iaitu Air Asia di mana beliau berkhidmat sebagai pilot telah memberikan cuti selama sebulan.

Kapten Nadira Ramli telah berkenalan ketika belajar bersama di sebuah sekolah penerbangan di Langkawi sembilan tahun lalu.

Nadira Ramli anak kepada seorang pilot kanan MAS dan Fariq yang merupakan anak kepada Timbalan Pengarah Kerja Raya Selangor bernama Abdul hamid Mad Daud diberitakan merancang untuk bernikah dalam masa terdekat ini namun segalanya hanya perancangan yang belum pasti berikutan kehilangan Fariq bersama Mh370. Kredit gendang perang







Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung