Nuffnang

Monday, June 30, 2014

Sadis : Mayat Lelaki Dan Janin Tersangkut Di Tali Air..


Bukit Mertajam: Dua mayat masing-masing seorang lelaki dewasa dan satu janin cukup sifat ditemui di kawasan pintu air Jabatan Pengairan dan Saliran (JPS) Sungai Kulim, Bukit Mertajam di sini petang tadi.
Dalam kejadian kira-kira jam 6 petang itu, polis pada mulanya menerima maklumat berhubung penemuan janin cukup sifat berhampiran sebuah masjid di kawasan itu. 
Ketika sedang menjalankan siasatan, beberapa orang awam yang berada di lokasi kejadian terlihat mayat seorang lelaki yang tersangkut dalam timbunan sampah dalam tali air, kira-kira 50 meter daripada penemuan mayat janin terbabit. 

Hasil siasatan mendapati mayat yang hanya berkain pelekat itu dipercayai lelaki warga asing yang mungkin dibunuh sebelum dicampakkan dalam tali air berkenaan.
Foto
JANIN yang dijumpai dalam tali air Sungai Kulim, Bukit Mertajam sebelum penemuan mayat lelaki warga asing kira-kira 50 meter dari situ.

Ketua Polis Daerah Seberang Prai Tengah Asisten Komisioner Rusli Mohd Nor mengesahkan penemuan kedua-dua mayat itu dan bedah siasat akan dilakukan pagi esok.

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung