Nuffnang

Wednesday, November 6, 2019

Tediaa !!! Maradona sangkal kenyataan anak - “Saya tidak mati”


Maradona sangkal kenyataan anak - “Saya tidak mati”


Diego Maradona.
LEGENDA bola sepak Argentina, Diego Maradona berteka-teki mengenai keadaan kesihatannya dengan menegaskan 'saya tidak mati'.

Maradona berkata demikian selepas anak perempuannya, Giannina Maradona menggesa penyokong untuk mendoakan kesihatan bapanya itu.

Giannina menerusi Instagramnya menulis bapanya itu 'dibunuh dari dalam secara senyap'.

Maradona yang membantu Argentina memenangi Piala dunia 1986 mengalami masalah ketagihan kokain.

Namun bekas bintang Barcelona itu menerusi satu video di Instagramnya memberitahu:"Saya tidak mati sama sekali."

Video itu dimuatnaik dengan kapsyen "Lebih bernyawa berbanding sebelum ini..."

"Dan saya masih menunggu segala-galanya milik saya untuk dikembalikan kepada saya."

Maradona juga berkata dirinya tidur lena kerana dia bekerja.

"Saya tidak tahu apa Gianinna maksudkan. Saya sihat," katanya. - Dailystar

T

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung