Nuffnang

Tuesday, February 11, 2020

Rasa sayu 2,000 tetamu iringi pengebumian Abam, selesai ketika Maghrib


Rasa sayu 2,000 tetamu iringi pengebumian Abam, selesai ketika Maghrib

Ramai yang datang memberi penghormatan terakhir kepada Allahyarham Abam.
SUASANA sedih dan sayu mengiringi pengebumian jenazah Abam (Bocey) atau nama sebenar Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan di Tanah Perkuburan Islam Sungai Pusu, Gombak petang Isnin.
Dianggarkan kira-kira 2,000 tetamu hadir bagi memberi penghormatan terakhir kepada Allahyarham yang selesai disemadikan kira-kira pukul 7.30 malam.
Sebelum itu jenazah dibawa ke Masjid Gombak Utara, kira-kira pukul 5.15 petang untuk disembahyangkan selepas melalui proses bedah siasat di Hospital Selayang.
Ramai yang hadir memberi penghormatan terakhir buat Allahyarham Abam.
Disebabkan pengebumian selesai ketika waktu Maghrib, tetamu yang terdiri daripada daripada ahli keluarga, rakan-rakan selebriti, penduduk setempat dan peminat turut menunaikan solat berkenaan secara berjemaah di tanah perkuburan tersebut.
Antara artis yang kelihatan ialah rakan sepasukan iaitu Achey, Black Hanifah, Fasha Sanda, Fizo Omar, Datuk AC Mizal, Zamani, Tomok, Hairul Azreen, Datuk Hattan, Mark Adam dan Mawi.
Salah seorang anggota Bocey iaitu Fad tidak kelihatan kerana berada di luar negara bersama keluarga.
Achey menjirus air di pusara Abam. Turut kelihatan ialah ibu Allahyarham (berkerusi roda).
Allahyarham Abam meninggal dunia di kediamannya di Gombak selepas mengalami demam panas sejak dua hari lalu.
Arwah meninggalkan seorang isteri Norhidayah dan seorang anak lelaki, Syed Uthman Hamzah Al-Juffery yang kini berusia lima bulan.
Tags/Kata Kunci:Abam Bocey , meninggal dunia

2 comments:

EVA FIORENTINA APRILA said...

Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

Unknown said...

best replica ysl bags my explanation c0k77u1p07 replica bags koh samui website link e4c19b0u58 luxury replica bags replica bags in uk why not look here r3r99t0l01 replica bags online replica bags aaa

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung