Nuffnang

Friday, January 15, 2010

Pak Hitam, Menawan Atau Pengacau

Salam Sejahtera semua.

Mulut manis dan pandai memujuk rayu merupakan antara ‘modal’ warga Afrika untuk memikat kaum wanita kita di kebanyakan pasar raya di Ibu Negara. Warga kulit hitam terbabit dikatakan ‘licik’ menggunakan taktik memuji kecantikan seseorang wanita yang ditemui dengan harapan dapat memerangkap mangsa untuk dijadikan teman mereka.Senario tersebut telah berlarutan sejak dua tahun lalu dan ia semakin menjadi-jadi setelah bilangan mereka semakin hari semakin bertambah.

Apa yang difahamkan, warga Afrika terbabit merupakan pelajar di sebuah kolej swasta yang didaftarkan berhampiran dengan pasar raya besar yang berdekatan dengan kolej mereka.Namun, sejak kehadiran mereka yang semakin ramai, ia sudah mula menimbulkan persoalan di kalangan orang ramai khususnya pengunjung dan peniaga di pasar raya tersebut yang rata-rata mempersoalkan status mereka.Ada yang mengatakan mereka ini tidak menampakkan ciri-ciri sebagai seorang pelajar.Malah pengunjung yang datang ke pasar raya berkenaan juga sering diundang rasa kurang selesa ekoran diganggu mereka yang memang ‘pandai jual minyak’.


Masih ka kita ingat seorang pemain bolasepak kedah pada tahun 90an dahulu . Beliau telah menggoda anak dara kedah sehinggakan melahirkan anak .. apa dah jadi nie .
Harap harap pihak yang berwajib dapat mengambil tindakan terhadap mereka ini sebelum perkara ini menjadi lebih parah. Semoga Allah melindungi keluarga kita..


sila layari Apa Khabar Orang Kampung_Mas Aji_ http://www.kachipemas.blogspot.com/

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung