Nuffnang

Friday, May 28, 2010

Hendak buang sial dapat padah

KUALA LUMPUR - Sekumpulan tiga wanita bergelar 'Geng Bomoh China' kembali mengganas dengan mangsa terbarunya melibatkan seorang suri rumah apabila kerugian RM72,700 selepas diperdaya suspek di Petaling Jaya baru-baru ini.

Kejadian pukul 8 pagi, 21 Mei lalu itu berlaku ketika mangsa dikenali sebagai Madam Goh, 50, didatangi suspek semasa dia hendak mengeluarkan wang di sebuah bank di situ.

Katanya, salah seorang suspek kemudian mengatakan bahawa keluarganya akan ditimpa malapetaka dan perlu mengadakan sembahyang untuk membuang sial.

Mangsa kemudian dikehendaki menyerahkan barangan kemas atau wang kepada suspek untuk tujuan itu.

"Saya kemudian menjadi cemas dan terus pulang ke rumah di Petaling Jaya untuk mengambil wang RM2,700 dan barang kemas bernilai RM70,000.

"Tanpa berfikir panjang, saya kemudian telah menyerahkan wang dan barang kemas itu kepadanya yang menanti di bank tersebut dan dia berjanji akan membuat upacara sembahyang," katanya ketika ditemui di Wisma MCA di Jalan Ampang di sini semalam.

Tambahnya, selepas pulang, dia telah menceritakan kepada suami dan anaknya mengenai kejadian tersebut dan baru tersedar yang dia telah ditipu. Kosmo

sila layari http://www.kachipemas.blogspot.com/

3 comments:

Penulis Rindu said...

Itulah caya kat booh sangat

penjejak maya said...

salam ziarah ke sini..

Penulis Rindu said...

naib bai dia tak cabul

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung