Nuffnang

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru


Salam buat semua..

Hari Ini saya nak ucapkan selamat hari guru, kepada semua guru guru yang ada di Malaysia nie.
Saya mohon ampun dan maaf semasa masa belajar dulu saya nakal, pecahkan cermin lah, tumbuk kawan , buat lawak pada cikgu, kaki bisingla,, dan bermacam macam lagi. Berkat dengan tunjuk ajar cikgu dan selalu kena rotan saya menjadi seorang insan yang berguna..Syukur kehadrat ilahi..

Kalau cikgu nak tahu dulu cikgu kata saya tak boleh masuk U, Syukur cikgu saya dah berjaya , walaupun dulu saya malas belajar, tapi selepas bekerja saya belajar dan dapat masuk Universiti. Terim Kasih Cikgu.. semoga Allah sahaja yang dapat membalas jasa mu cikgu...muahhhh

20 comments:

Penulis Rindu said...

Selamat Maju Jaya , Cikgu

Unknown said...

yng petng usaha kita unuk terus berjaya..kadng2 kate yg cikgu lontarkan itu akan menjadi smgt kita untuk terus berjaya..

harrazdani said...

kata-kata guru merupakan cabaran dan pencetus semangat pada anak muridnya...

Penulis Rindu said...

terima kasih

cucu ummi

harrazdani

Afuan Shah said...

uhhuuu...sadis bangat dong!

Penulis Rindu said...

makasih

Afuan Shah

mye said...

smoga brtmbah ramai ank bangsa yg brjaya..
insyaAllah..

zulkbo said...

salam..
tanpa guru buta huruf lah kita
note RM 50 ingatkan note RM 1
tak ke haru dan rugi...????
SELAMAT HARI GURU buat
semua warga guru..
:)

nuriz said...

selamat hari guru, teringat kat cikgu2 saya yang penah memberi ilmu dulu

a loqman said...

makasih

mie
zulkibo
Nuriz...guru adalh segala galanya

Kak Imun said...

Selamat Hari Guru buat seluruh cikgu2 di mana saja. Kerana cikgu la kita mengenal huruf dan nombor, terima kasih, cikgu.....:)

Cheqna said...

Selamat Hari Guru :-)

a loqman said...

Terima kasih

Kak Imun

Cheqna..Selamat Hari Guru

misyamissyou said...

ooo..budak nakal kat skola..huhuu slamat hari guru....

a loqman said...

Makasih

Misyanmissyou

Kak Mahh said...

SELAMAT HARI GURU...

Granny Hani said...

bila baca N3 pasal guru ni rasa bersyukur jadi 'cikgu'..terima kasih Tuhan.terima kasih tuan blog kerana penghargaan itu.

a loqman said...

terima Kasih

Cikgu zimah

Ciku ani

sud@is said...

guruku jasa mu ku kenang
rotanmu dalam ingatan
terimakasih atas segala pengorbanan

a loqman said...

makasih
sudais ku.....

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung