Nuffnang

Monday, September 12, 2011

Jamuan Hari Raya

Ini google punya gambar
Salam Buat semua

Semalam 11/9/2011 ada orang buat jamuan hari raya..
Maklum lah hari raya masih meriah lagi..baru 13 hari ye...
apa yang nak cerita disini ialah...
Padang tempat jamuan tersebut..sudahlah becak..jadi macam bendang pula ye..
apa yang tak seronok ialah , kerana jamuan disediakan di padang..
kemudian hujan lebat pula turun..
Memang orang mai ramai..tapi makanan jam 12 dah habis ..macam mana ni...
Kesian kat tuan rumah ye....belum jam 12.30 dah habis makanan...
Aku tak pi tapi kawan penulis yang pergi...
aku tanya dia, depa tak makan kat rumah dulu kut..
depa bedal semua makanan di rumah jamuan terbuka tu..huhu...
Kawan kawan pun jangan makan banyak sangat....atau mungkin penganjur buat makanan sedikit kut...

7 comments:

Penulis Rindu said...

makan tu baiar ingat tetamu yang lain

Pinoy Tambayan said...

hello, nice blog you have, i am thinking you might like to exchange link with me so i can visit you everyday if i have my time, if you want to please visit back here and comment on the exchange link section so i know, thanks! http://literasura.blogspot.com

Zona Indonesia said...

Mohon maaf lahir dan bathin... Minal aidin walfaidzin... Selamat Hari Raya Lebaran :) Jangan lupa kue-nya ...Peace

Kak Imun said...

Salam Aidilfitri, dik luqman. Betul tu, ingat2 la tetamu yg bakal datang.....:)

sud@is said...

makanan sedikit atau orng makan banyak? hehe
atau
makanan terlampau sedap, orang terlampau lapaq

a loqman said...

makasih ye

♥ Nana BamBam ♥ said...

lapa ke atau hapa..hukhuk

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung