Nuffnang

Monday, June 24, 2013

Sekitar Gambar Perkahwinan Pelakun Piere Adre..Sempoi ni


Pierre Andre Kini Sah Bergelar Suami Kepada Siti Nur Hidayah... Tahniah Pierre Andre! Barakallah laka, wa barakallahu alaika wa jamaa bainakuma fi kulli khair... :)

Maksudnya : "Semoga Allah memberi barakah bagi kamu dan memberkati keluarga kamu, dan mengumpulkan kamu dalam kebaikan dan kepada kebaikan."



Ibunya Khatijah < ditemui pada majlis pernikahan Pierre dalam majlis pernikahan yang diadakan di Masjid Al-Ikhlas Taman Melati Selayang di sini.


Tambah Khatijah, dia juga berharap agar Hidayah memahami kerja-kerja Pierre yang ada kalanya mungkin boleh mengundang rasa cemburu di hatinya.
Sementara itu, Pierre pula berkata kehadiran Hidayah telah mengubah hidupnya menjadi seorang yang lebih baik sekaligus membuka hatinya untuk berhijrah menjadi umat Islam yang lebih baik.
"Dua tahun lalu kami berkenalan dan kemudiannya tidak berhubung selama setahun. Tak sangka pula kami berjumpa semula pada Aidilfitri tahun lalu.
"Bila kami berhubung semula saya dapat rasakan Hidayah adalah wanita yang terbaik buat diri saya.
"Walaupun tidak bertudung tetapi dia tidak pernah mengabaikan solat. Kerana dia juga saya berhijrah. Alhamdulillah," katanya.
Untuk maklumat terkini / FB  KLIK SINI

1 comment:

Anonymous said...

Lepas ni kenalah suruh dia bertudung supaya PA x tanggung dosa aurat isteri kan!

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung