Nuffnang

Friday, March 28, 2014

Gambar Sempoii..!! Inilah Bukti Kukuh Yang Menyebabkan Pengaruh Anwar Di Sekat..Dari Kemaraan API Politik..PR..


GAMBAR  BUKTI PELANCARAN REFORMASI 2.0 JELAJAH JOHOR DI BATU PAHAT, JOHOR YANG DI WAR-WARKAN LANGSUNG TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN, HAMBAR DAN SUNYI????  Kredit omakau

Inilah bukti bergambar betapa benar sungguh apa yang dilemparkan oleh macai-macai UMNO cukup benar lagi sahih kononnya rakyat kini sudah muak dan mual dengan himpunan menghasut rakyat tolak UMNO/BN anjuran Pakatan Rakyat.

Pelancaran Reformasi 2.0 Jelajah Johor di Parit Saleh Ros, Parit Raja, Batu Pahat Johor yang di lancarkan oleh Ketua Umum KEADILAN merangkap Ketua Pembangkang Dato' Seri Anwar Ibrahim malam tadi dikatakan mendapat sambutan yang amat membanggakan sekali diluar jangkaan.

Perlu ingat, Johor adalah negeri yang cukup UMNO paling gagah dan kebal .. negeri di mana UMNO di lahirkan .. negeri dimana para pemimpin UMNO mendabik dada cakap besar berdegar-degar mengatakan UMNO tidak mungkin rebah dan rakyat Johor tidak akan berubah dan berhijrah ... Tetapi haikatnya????

3 comments:

Anonymous said...

UMNO = sarkas
sembang banyak pun tak guna

Anonymous said...

Ahu dh gali lubang dh utk kuburkan BN-UMNO..
Mmg paling meluat aku dgn BiNatang ni

mohd.azrul said...

Bukti.johor.negeri.kelahiran.saya.bukan.kubu kuat.umno.bn.lagi.contoh.bukti.di.dun.tangkak.tempat.lahir.saya.dap.menang.dan.parlimen.ledang.hampir-hampir.hamim.samuri.kalah.










Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung