Nuffnang

Saturday, May 31, 2014

Dahsyat Ceramah Grand Finale Semalam Dyana Memang Pukulan Kauw Habis BN.


PANAS! KALAU IKUT CERAMAH GRAND FINAL SEMALAM DYANA PUKUL AHMAD MASLAN 10- 0


Dyana Sofya Aibkan BN di Ceramah Grand Final Malam Tadi

Nampaknya mamat yang terhimpit ponggong wanita bakal kecundang teruk di Teluk Intan. Dalam ceramah grand final kedua-dua parti yang bertanding malam tadi menunjukkan petanda buruk buat BN. Khemah besar yang disediakan hanya berisi lebih kurang 300 pengunjung.

Program DAP yang menampilkan Dyana sebagai selebriti politik masa kini di samping Lim Guan Eng, Lim Kit Siang dan Khalid Samad pula ternyata mendapat sambutan hangat pelbagai kaum.


DIBAWAH BERITA :  Ribuan banjiri ceramah kemuncak DAP


Menjelang hari mengundi esok, ribuan hadirin membanjiri ceramah kemuncak DAP yang diadakan di dataran Jalan Mahkota di bandar Teluk Intan.

Kira-kira 10,000 orang membanjiri dataran tersebut untuk mendengar ceramah pemimpin Pakatan Rakyat, sehingga melimpah ke jalan utama dan ada juga menonton dari laluan jalan kaki rumah kedai berhampiran.

Jumlah hadirin bertambah ramai dengan lebih ramai pemimpin kanan DAP datang kemudian pada waktu malam, termasuk calon Dyana Sofya Mohd Daud.

MP DAP Seremban, Anthony Loke menggesa orang ramai untuk meminta semua rakan mereka yang merupakan pengundi di Teluk Intan supaya balik mengundi esok.

Mengundi bermula pada pukul 8 pagi esok di 37 daerah mengundi bagi lebih 60,000 pengundi.

Kesesakan lalulintas lebih 1km berlaku di sepanjang Jalan Changkot Jong menandakan bahawa pengundi luar kawasan dalam perjalanan pulang ke Teluk Intan.

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung