Nuffnang

Thursday, July 31, 2014

Dahsyattt..Peluru Hidup Lekat Di Dahi.


Banting: Tiga lelaki ditahan selepas mencederakan seorang lelaki dengan menggunakan senapang angin dalam kejadian di Jalan Jugra, di sini, petang semalam.
Menurut sumber, mangsa yang berusia 31 tahun cedera di bahagian dahi akibat tembakan dilepaskan seorang daripada tiga suspek terbabit.
Dalam kejadian jam 4.45 petang itu, mangsa bersama adik iparnya menaiki sebuah kereta sebelum dikejutkan dengan kejadian itu.

"Mangsa duduk di bahagian penumpang belakang sebelah kiri kereta Honda City dipandu adik iparnya sebelum terdengar bunyi seakan-akan letupan.
Foto

"Sebaik menoleh ke belakang, pemandu kenderaan itu mendapati mangsa mengalami kecederaan dengan peluru di dahinya dan terus ke Hospital Banting untuk rawatan," katanya.

Mangsa masih dirawat di Hospital Banting dilaporkan dalam keadaan stabil.

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar ketika dihubungi mengesahkan ketiga-tiga suspek berusia antara 24 hingga 34 tahun itu ditahan.

Menurut beliau, polis turut merampas senapang angin buatan sendiri yang disyaki digunakan dalam kejadian itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 307 Kanun Keseksaan dan Seksyen 3 Akta Senjata.

Difahamkan, polis melakukan serbuan di sebuah premis perkhidmatan ekzos berdekatan kawasan kejadian.

Dalam serbuan itu, polis menemui selaras senapang angin termasuk beberapa komponen membuat senjata itu manakala tiga suspek yang ditahan untuk membantu siasatan adalah pemilik premis dan dua pelanggan.

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung