Nuffnang

Sunday, March 24, 2019

Bawa watak pelacur dalam 'Nur 2', Azar Azmi sedia


Azar sudah bersedia untuk dikecam menerusi drama Nur 2 yang bakal ditayangkan pada April depan.
PELAKON Azar Azmi sudah bersedia untuk menerima sebarang kecaman atau kritikan mengenai wataknya sebagai Juita menerusi drama Nur 2 yang bakal ditayangkan April depan.
Azar atau nama sebenarnya Siti Azar Ameerah Azmi, 30, berkata dia menganggap segala kecaman itu merupakan kejayaan watak yang dibawanya.
"Nak kecam, kecam la! Saya tak kisah. Kalau mereka nak kecam dan sampai membenci saya, maknanya saya berjaya la bawa watak Juita itu.
image: https://video.unrulymedia.com/native/images/in-art-close-icon-128x128-16481b937f87b244a645cdbef0d930f8.png
–– ADVERTISEMENT ––
image: https://video.unrulymedia.com/native/images/unmiss-sound-button-muted-e74d67a0c85c3548f07d7564782a269c.svg

"Memang pada mulanya agak gementar sebab tak pernah bawa watak sebegitu. Watak Juita ni memang lain daripada yang lain. Saya bersedia untuk dikecam.

Azar tidak kisah dikecam gara-gara membawa watak sebagai pelacur.
"Sebab memang tak boleh nak elak pun. Kalau berjaya bawa watak itu ke atau tidak berjaya, orang tetap akan kecam kan," kata Azar kepada mStar Online.
Azar ditemui ketika Mek Kembang Cotton Raya Fashion Show yang diadakan di Ampang Glasshouse, Kuala Lumpur pada baru-baru ini.
Dalam pada itu, pelakon yang mula popular menerusi drama Pujaan Hati Kanda ini menegaskan apa yang bakal penonton lihat dalam drama itu hanya sekadar watak sahaja.
"Diri saya adalah diri saya sendiri. Pada saya, untuk bawa satu watak itu perlu mengikut apa yang ditentukan. Kalau perlu jadi miskin, penampilan kena ikut seperti orang miskin.

Azar gementar pertama kali membawa watak seperti Juita.
"Untuk watak Juita ini, tak kan saya nak pakai baju kurung pula. Tak sesuai. Apa yang bakal penonton tengok itu hanya sekadar tuntutan watak," ujarnya.
Drama yang pernah menjadi fenomena pada tahun lalu itu menampilkan watak baharu seperti Juita lakonan Azar bakal bertemu penonton pada April depan di TV3.
Drama arahan Shahrulezad Mohameddin itu turut dibintangi pelakon utama seperti Amyra Rosli, Syafiq Kyle, Azhar Rani, Noorkhiriah dan ramai lagi.

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung