Nuffnang

Tuesday, October 1, 2019

Kejam !!! Wanita dilarang ke tandas sepanjang tujuh jam penerbangan terpaksa duduk di atas air kencing sendiri


Wanita dilarang ke tandas sepanjang tujuh jam penerbangan terpaksa duduk di atas air kencing sendiri

Penumpang sebuah kapal terbang dilarang ke tandas selama sepanjang tujuh jam penerbangan.
SEORANG wanita terpaksa duduk diatas sebuah kerusi dipenuhi air kencing sendiri selepas krew kabin tidak membenarkannya pergi ke tandas.
Wanita berusia 26 tahun dalam penerbangan balik ke Dublin dari Bogota, Colombia bulan lalu.
Menurut wanita itu, dia telah beberapa kali merayu kepada krew kabin untuk pergi ke tandas, namun tidak dibenarkan.
"Saya meminta kebenaran sebanyak empat kali dalam tempoh dua jam bahawa saya kecemasan untuk ke tandas.
"Mereka juga memaksa saya duduk di tempat sendiri dan tidak benarkan pergi ke tandas,"ujarnya.
Malah wanita yang tidak didedahkan namanya itu terpaksa kencing di tempat duduknya selama tujuh jam sehingga tiba di destinasi.
"Saya dimalukan dan krew kabin tidak mempedulikan saya sepanjang penerbangan tersebut."
Tambahnya, ketika tiba di Toronto dia terpaksa menyewa sebuah bilik hotel untuk membersihkan dirinya.- mirror.co.uk
Tags/Kata Kunci:Larang , Tandas , kencing


Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung