Nuffnang

Wednesday, January 8, 2020

Perghhh !!! Bulu kemaluan tumbuh di pipi selepas buat pembedahan gara-gara diserang anjing


Bulu kemaluan tumbuh di pipi selepas buat pembedahan gara-gara diserang anjing


Bahagian pipi Crystal ditumbuhi bulu halus seperti bulu kemaluan selepas dia menjalani pembedahan gara-gara diserang anjing ketika berusia sembilan tahun. Foto: E!
SEORANG wanita ditumbuhi bulu halus seperti bulu kemaluan di bahagian pipinya, gara-gara berpunca daripada diserang seekor anjing.
Crystal Coombs yang menjadi tetamu dalam episod terkini sebuah rancangan televisyen, meminta pakar bedah plastik Dr Terry Dubrow dan Dr Paul Nassif membantunya menghilangkan cela yang terdapat pada wajahnya itu.
Wajah Crystal cedera gara-gara diserang anjing peliharaan datuknya ketika dia berusia sembilan tahun.
"Ketika berusia sembilan tahun, datuk saya memegang anjing. Saya sebenarnya agak takut dengan anjing jenis Pitbull. Yang saya ingat ia berwarna hitam," katanya dalam rancangan tersebut.
Sewaktu pembedahan dijalankan ketika itu, doktor mengambil kulit dari pangkal pahanya dalam usaha untuk memperbaiki kecederaan wajahnya.
Bagaimanapun, bulu halus mula tumbuh pada bahagian tampalan tersebut.
Dalam pada itu menurut pakar bedah dalam rancangan berkenaan, kawasan yang ditumbuhi bulu itu amat dekat dengan anggota wajah lain yang penting seperti hidung dan mata, dan jika diubah, ia akan mengubah keseluruhan wajah.
Dr Nassif kemudian memilih untuk menjalankan pembedahan implan memasukkan 'filler' di kawasan itu untuk menegangkan kulit bagi menghilangkan kulit pangkal paha di pipi wanita itu. - Metro.co.uk
Tags/Kata Kunci:bulu kemaluan , wajah , pipi , anjing




No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung