Nuffnang

Sunday, October 3, 2021

Fuh Tudia !!! Isteri curang dengan saudara kembar sendiri

 


Sepanjang tiga tahun lepas, lelaki itu tidak pernah mengesyaki sebarang perkara mencurigakan antara isteri dan saudara kembarnya. - Shutterstock

Isteri curang dengan saudara kembar sendiri 


LONDON – Seorang lelaki mendedahkan dia tidak menyangka bahawa hubungan erat antara isteri dan saudara kembarnya rupa-rupanya menjadi petunjuk bahawa mereka sebenarnya menjalinkan hubungan sulit tanpa pengetahuannya, lapor akhbar Daily Star semalam.

Menerusi satu pengakuan yang dimuat naik di laman perkongsian Reddit, lelaki tersebut memberitahu bahawa hubungan sulit itu telah bermula sejak tiga tahun lepas.

“Saya tidak pernah menyangka bahawa dua individu yang paling rapat dengan saya di dunia ini akan melakukan sesuatu yang tidak dapat dimaafkan.

“Enam ahli keluarga telah berpecah-belah akibat perkara ini termasuk ibu dan adik beradik saya yang lain yang tersepit di tengah-tengah keadaan,” katanya.

Tambah lelaki itu, sepanjang tiga tahun lepas, dia tidak pernah mengesyaki sebarang perkara mencurigakan antara isteri dan saudara kembarnya, termasuk isteri kembarnya itu.

“Kembar dan isteri saya amat rapat dan saya tidak pernah mengesyaki mereka.

“Mereka sering bermain permainan video bersama dan saya tidak mempunyai sebarang isu melihatkan perkara itu,” ujarnya.

Tambah lelaki tersebut, meskipun isteri dan kembarnya telah meminta maaf, dia tidak tahu apa yang perlu dilakukan kerana sedar bahawa perkara itu akan mengubah kehidupannya dan keluarganya selepas ini.

“Kami (bersama saudara kembar) tidak akan bercuti bersama lagi dan ulang tahun kelahiran kami berdua yang ke-40 juga akan tiba tidak lama lagi,” katanya.

Perkongsian lelaki itu menerima pelbagai komen daripada netizen dengan ramai yang menyelar tindakan isteri dan saudara kembarnya.

“Nasihat saya adalah berhenti bercakap dengan saudara kembar kamu sehingga kamu benar-benar memaafkannya. Bagi isteri kamu pula, malangnya, dia patut dihalau ke jalanan,” kata seorang pengguna. – Agensi 

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung