Nuffnang

Wednesday, April 27, 2011

Dinar Pulau Mutiara...Jom Beli Dinar

Maaf gambar kurang Jelas

salam buat semua..syukur kehadrat Allah, hari ini saya mempromosikan Dinar Pulau Mutiara , dinar 999.. 24 k. Dinar saya direka bentuk dan dikeluarkan oleh DGE...

Tawaran Istimewa ini diberikan kepada sesiapa yang ingin membuat koleksi dinar anda..saya bagi diskaun 1% dari harga pasaran..sila lock dan book sekarang dengan SMS 019 577 6858.. dan saya akan bagi no akaun..

Tawaran ini berjalan selama 10 hari sahaja ..sehingga stok masih ada.. kempen sebulan satu dinar..dirham pun ada jual ye... sesiapa nak jadi wakil pengedar boleh SMS..

sila lihat di link dinarpenang

10 comments:

Penulis Rindu said...

salam..saya dah jadi agen anda bila lagi ye..huhu

Encik MamaT said...

salam my fren... berapa harga 1 dinar? ikut harga pasaran atau harga promosi :)

toyolkiut said...

x jual cr pos kn?

a loqman said...

terima kasih en mamat

toyol Kiut..boleh pos juga...guna pos laju..kalau sekeping 2..kalau banyak mai ambil je

jaya jr said...

haha,aritu ade peluang nak beli dinar ni..tapi tak terbeli..rugi2

Penulis Rindu said...

masih belum terlambat bro JJ

Perjalanan Tanpa Noktah said...

sedang berjinak-jinak dengan dinar ni..

Penulis Rindu said...

tq zures..belajar lah

rafina mimi abdullah said...

x de duit la nak beli dinar2 bagai ni..hehe

a loqman said...

tak ade beli la dirham simpan..murah je..RM 31 sekeping

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung